junigutt 78=) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Drar til Gran Canaria på lørdag med sønnen vår på 5 mnd. Har kjøpt en paraplytrille, slik at vi slipper å dra med oss den store simo vogna. Denne trilla kan legges helt ned i ryggen. Men er det greit at han sitter litt oppreist i den.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Så lenge dere ikke har ryggen helt opprett i 90 graders vinkel så skulle jeg tro at det er greit. Har brukt paraplytrille når vi har vært ute å reist til våres to fra dem var babyer å.
Kari Trestakk Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ville gjort det uten store betenkeligheter. Dersom trilla er litt "stor" kan dere bare sørge for å støtte opp så mye som mulig med tepper e.l., og selvfølgelig ikke sette han rett opp og ned i den.
mayaya Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Vi har ei trille her som er en mellomtind mellom vogn og paraplytrille. Vi gikk litt med den fordi hjulet var ødelagt på vogna vår, men vi syntes ikke noe særlig om å ha han på 7.5 mnd nedi der.. Spesielt det med at det var forovervendt, likte vi ikke. Og så ble det for åpent.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Så lenge den kan legges flatt ville jeg ikke hatt noen problemer med å bruke den, men det jeg fant ut med min trille i allefall (peg perego) var at når knøttet var 4-5 mnd så var hun på mange måter for liten til å sitte størrelsesmessig, alt av seler og sånne ting er dimensjonert for et mye større barn. (Ikke det at hun satt noe særlig, men ryggen ble jo satt opp i litt skrå tilstand i veldig kort tid noen ganger, og selene må man jo ha på uansett.) God tur, kanskje vi sees :-P (Vi skal til samme sted på lørdag vi og)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 ikke noe problem det. Vi var i tyrkia når snuppen var 4,5 mnd. Vi kjøpte da en paraplytrille som man kan ta ned ryggen til liggestilling.(titanium paraply trille). Gikk så bra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå