PrettyPink Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Xyron personal cutting maskin, noen som har denne maskinen?? hvordan er den? Har lyst på denne men synes den er litt dyr. Er den verdt pengene?
3 sjarmtroll <3 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Har kjøpt den, men ikke fått brukt den ennå... Så demonstrasjon av den i butikken og bare MÅTTE ha den! hehe
PrettyPink Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 flere?? har funnet mange sider om den og har mer og mer lyst på den. Mamma var innom nå og jeg viste den til henne. Hun sa at hvis jeg virkelig ønsket meg den så kunne jeg jo få den til jul av henne og bestemoren min. JIPPI!!! www.xyron.com
3 sjarmtroll <3 Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Kjøpte min på binders (i Trondheim). Betalte vel rundt 1500 kr.
PrettyPink Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Er du fornøyd med den? Fulgte det med mye utstyr?
3 sjarmtroll <3 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Har som sagt ikke hatt tid til å prøve den ennå. Fulgte med ei sånn mønsterbok. Og jeg fikk med ei veske til å ha den i gratis i og med at jeg var blant de 5 første som kjøpte. Tror jeg må prøve den i kveld ;o)
PrettyPink Skrevet 20. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2007 du er heldig. Ønsker meg sånn til jul jeg. Skriv inn her hvordan den virkte da.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Jeg har den!! Jeg er knallfornøyd med den.. men litt dyrt ja :-S Etter å ha kjøpt til 2 alfabet, fant jeg ut at det er MYE billigere å handle dette gjennom EBAY. Likedan ny kniv og den plata som må byttes ut av og til. Jeg elsker maskina mi Har quick cuts tang i tillegg, men synes ofte disse bokstavene blir for små til 12*12 layouter. Den er kjempeenkel å bruke, jenta mi på 11 betjener den alene, men en må ha tunga rett i munnen for å få lik størrelse på alle bokstavene :-) En kan velge mellom 3 størrelser på alle figurer/bokstaver, og på de fleste alfabetene er det to størrelser på selve bokstavene slik at man kan lage doble bokstaver. Spør gjerne om du lurer på mer =) Jeg tror du kan finne litt info om den dersom du går inn på scrapping.no - under forum og søker.
PrettyPink Skrevet 20. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2007 Var det enkelt å handle på e-bay? hvor mye måtte du gi for den der? tok det lang tid før du fikk den??
Gjest Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Selve maskina kjøpte jeg på binders i trondheim =) Det er tilbehør jeg har handlet på ebay. Alfabetene koster nesten 300 her, mens fra ebay blir det rundt 140 inkl. porto. Det er enkelt å bestille fra ebay ja =) og det tar rundt en uke, maks 2 uker før varene kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå