Ajam Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Snakket med en klinikk i dag der hun anbefaler restylan på vital på overleppe, (der vil det bli mye igjen i sprøyta) og botox under øyne. Hun sa at de ikke anbefaler vital under øyne da det blir flere stikk enn de anbefaler. 1. gang jeg var innom å snakket med de om en slik behandling sa hun at det ville holde med en vital sprøyte til alt jeg ønsker å behandle. Dere som kan om dette, har hun rett, eller brøvde hun å selge meg noe jeg ikke trenger. Blir over 3000 ekstra. Ellers noen salong å anbefale i oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå