Gå til innhold

Forslag til vogn mottas med takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det svare strev her med å bestemme meg for hva slags vogn jeg skal kjøpe. Får snart en liten en til i hus, og vil da ha to små med 2 år i mellom. Har vurdert tvilling/søskenvogn, men er sånn i tvil.

2 åringen bruker nesten ikke vogn lenger, men når vi skal ha med begge på tur samtidig så vil vi nok trenge det. Fins det f.eks. en god tvillingtrille som ryggen kan legges helt ned på, som barna er vendt mot meg og som er god å trille på vinteren også (egner seg på snø) Har ikke så mye plass at det gjør noe heller, så ønsker ikke en stor koloss av en vogn.

Men har jeg ikke noe valg, så får jeg jo bare kjøpe en megavogn;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også to små med 2 år i mellom. Jeg kjøpte TFK joggster twist med buggy-board til storebror. Det har fungert kjempefint.Han elsker å stå på brettet!

Skrevet

Dobbeldekkeren(søskenvognene) til Phil & ted, den synest vi er bra. Vi har 20 månder mellom våres.

Skrevet

Har fortsatt vognen til førstemann, og har vært inne på tanken med søskenbrett. Trodde kanskje at han var litt for liten bare:)

Skrevet

blir 14mnd mellom mine.

Tror i har landet på en teutonia team alu s4 (de med størst fremhjul)

men vet at det finnes en del vogner man kan henge en lgs sittepose til storebror/søster nder, og likevel ha søskenbrett

Skrevet

Det finnes brett de kan sitte på også. Har et jeg, kjøpte til jeg skulle til disneyland alene med barna. De er relativt dyre 700:- Men er du intressert kan du få kjøpe mitt.

Skrevet

Du får se an behovet deres. Og legge penger i vogna etter det!

Har to år mellom gutta. Toåringen brukte ikke vogn i sommer, men nå når det går mot vinter og hverdag er det annerledes.

Vi trenger søskenvogn fordi:

Jeg henter storebror, til fots, i barnehagen - og han orker ikke alltid å gå hele veien.

Vi går turer sammen hele familien, og storebror trenger hvile og av og til søvn.

Vi drar på bytur og da må storebror "tjores" om vi skal føle oss trygge i trafikken. Særlig om jeg er alene med de to!

Superpraktisk å slippe to vogner om vi må ha med til begge!

Vi valgte Easywalker Duowalker Sky, og liker den fordi:

Babyen ligger mot oss i bag. Bagen er romslig (nok) og lun. Sportsvogndel nr to følger med til den dagen han har vokst fra bagen.

Setet på sportsvogndelen kan legges helt ned, men ikke snus.

Lett vogn (14 kg). Dreibare framhjul, god fjæring og framkommelighet. Super på snø, hjulene klabber ikke og de er store nok, uten å bli digre. Deilig og komfortabel å trille. DIGGER DEN!

MEN:

Den har ikke håndbrems (noe den bør ha om det er bakker der du bor), den har ikke regulerbart fotbrett (om du synes det er viktig) og den har glidelåssystem til seteregulering (noe JEG synes er litt plundrete...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...