Gå til innhold

"Weeds" er en TV-serie dere må se

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe kosligere finnes ikke. Den går på TV3 når den går på TV, men ikke noe problem å laste den ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ingen ting

Skrevet

Den har ikke sluttet. Det er bare sesongpause. Det er laget fjorten episoder i en tredje sesong.

Skrevet

å? Men jeg mener å ha lest at tv3 ikke har kjøpt flere sesonger? Mulig jeg tar feil altså. Så bra da, likte serien jeg...

Skrevet

Hmm, merker jeg gremmes over å si dette men jeg savner tv3 litt jeg:(

Skrevet

Me too simsala. Var avhengig av å få med meg Ricki Lake før:-) Skikkelig amerikansk talkshow på sitt verste:-D

Skrevet

Ricky lake ja, det var tider det, og Dr.Phil.

Savner aller mest Simpsons, Seinfeldt og Heksen Sabrina egentlig:)

Og dårlige serier som alle elsker raymond og kongen av queens på daglig basis...

Når jeg tenker over det er det kanskje like greit at jeg ikke har tv3 lengre, lettere å rive seg bort fra skjermen i blandt uten...

Skrevet

Jepp, du sier noe der ja:-) Men var det ikke på TV3 det gikk et annet talkshow der gjestene alltid begynte å sloss? Hva het nå det igjen......*tenke*

Husker alle de svære negerdamene som læppa til hverandre og dro hverandre i håret:-D Noen ganger veltet de rundt på golvet også. Not a pretty vision.....:-D

Skrevet

Ikke jeg heller. www.thepiratbay.org

Skrevet

Jaaaa:) Jerry Springer show! Det var trash-tv det! hehe

Skrevet

Lo like høyt hver gang, og lurte fælt på om de ikke ble betalt for å drite seg ut på den måten:-DD

Skrevet

Jeg så en film en gang som handlet om noen deltagere på Jerry Springer show. Den var laget som en dokumentar, veldig artig film:)

Skrevet

måtte google litt nå. Ringmaster het den:)

Skrevet

Må se om jeg kan få tak i den et sted. Så veldig planlagt ut, de derre slåsskampene. Springer var ikke videre sjokkert liksom:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...