Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Akkurat slutt med bf, og han har allerede fått en ny vennine. Han sier de har lite kontakt, men jeg vet at de skriver masse "flørtemeldinger", og avtaler å reise på turer etc. Han sier at de bare er venner. Er jo litt rart å gå rundt å bli venner med jenter som man har truffet tilfeldig på byen? Vi har snakket om at vi kanskje kan finne tilbake til hverandre på sikt. Er jo ingen drømmesituasjon med brudd når det er barn i bildet. Nå føler jeg at det definitivt er over for alltid. Han burde jo bare si det hvis de er sammen?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Skjønner at du er veldig lei deg...jeg hadde ikke takla at barnefar fant seg noen andre nå selv om det er lenge siden bruddet. MEN...det kan jo hende at det er snakk om sånn rebound-forhold. Jeg skulle jo gjerne hatt en kjæreste nå for jeg savner jo å bli kyssa og klemma,- kanskje eksen din har det på samme måte, og derfor bare måtte finne noen for å ikke gå helt ned i kjelleren, kanskje uten at han ser det selv. Og kanskje det er slik at de bare er venner...håper det. Er alt annet enn en drømmesituasjon...jeg har dessverre ingen råd eller tips, for jeg er lei meg jeg også. Men en klem skal du selvsagt få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå