Zuza Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hvilket vaskemiddelet bruker dere til vask og impregnerer dere dressen? Takker for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Bruker vanlig vaskemiddel - alt etter hva jeg har hjemme. Vasker dressen 2-3 ganger i mnd. Bruker aldri skyllemiddel. Har aldri impregnert dressen. Har ikke hatt behov for det. Gutten min bruker hver dress i 1,5 år før han vokser ut av den. Så etter så lang tids bruk med så mange vask er den like god.
Amarie Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Har nettopp skaffa dressen og derfor er den bare vaska en gang. Brukte Neutral Color til selve dressen (men brukte minimalt med vaskemiddel) og Milo til fôret. Dama i butikken understreka at man ikke må bruke skyllemiddel, og at dressen må impregneres når den har den vært vaska "mange ganger" (hun sa riktignok ikke hva "mange ganger" vil si).
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Bruker aldri skyllemiddel, men vanlig såpe. Vasker ikke ullforet så ofte. Har aldri impregnert den, den er brukt en sesong. Vaskes ganske ofte vil jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå