Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket vaskemiddelet bruker dere til vask og impregnerer dere dressen?

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker vanlig vaskemiddel - alt etter hva jeg har hjemme. Vasker dressen 2-3 ganger i mnd. Bruker aldri skyllemiddel.

Har aldri impregnert dressen. Har ikke hatt behov for det. Gutten min bruker hver dress i 1,5 år før han vokser ut av den. Så etter så lang tids bruk med så mange vask er den like god.

Skrevet

Har nettopp skaffa dressen og derfor er den bare vaska en gang. Brukte Neutral Color til selve dressen (men brukte minimalt med vaskemiddel) og Milo til fôret.

 

Dama i butikken understreka at man ikke må bruke skyllemiddel, og at dressen må impregneres når den har den vært vaska "mange ganger" (hun sa riktignok ikke hva "mange ganger" vil si).

Skrevet

Bruker aldri skyllemiddel, men vanlig såpe. Vasker ikke ullforet så ofte. Har aldri impregnert den, den er brukt en sesong. Vaskes ganske ofte vil jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...