XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei! Glad jeg "rakk" deg før du skal møte nurket ditt... Det jeg lurte på var hvor fort du fikk brevet (innkallelsen) fra SiV? De sa de kom til å sende meg brev om når jeg skulle komme inn dagen før.. Har ikke fått det ennå.. Er jo nesten 1 mnd til ks så har jo god tid på å komme.. Er bare veldig spent!!
pandabjørn Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 heisann Monica 06♥07 tror jeg fikk brevet rundt 4 uker før ks dagen men så masa jeg annen hver dag også en uke...jm sendte søknad i uke 33 og uke 34 så var legen på kurs som satte opp timen tror jeg fikk svar fredag 26 okt og jeg skal ha ks 21 nov skal på sykehuset i morra kl 1140 gruer meg litt til det selv om det ikke er noe å grue seg for.. hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt sykehuset for å høre om de har satt av datoen til ks ønsker deg lykke til klem
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Hei! Ja de har satt av datoen!! Har ringt og maset mye og til slutt ble vi enige om 21 desember.. Så sa ho at jeg måtte inn den 20 desember for å skrive meg inn.. Men at jeg ville få et brev med klokkeslett jeg skulle inn og skrive meg inn, og at ks dagen skulle jeg være der 07:30 (mener ho sa det, eller så var det 08:00) Og at jeg ikke ville få noe egen bekreftelse på ks dagen annet enn innskrivningen den 20... Når jeg hadde ks med førstemann så fikk jeg datoen dagen før ks dagen.. Hadde vært på samtale på siv og på vei hjem fikk jeg vite at jeg kunne få ks allerede dagen etter, så måtte snu og kjøre tilbake for innskrivningen og prøvene.. Fikk derfor ingen brev da....
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Er ingenting og grue seg for nei, men det er klart ting blir mer virkelig da når du hører hjertelyden mens du skriver på papirene, og vet at dette gjør du for at du skal møte snuppa dagen etter!! Hvilket klokkelsett fikk du den 21? Med førstemann skulle jeg være der inne klokka 08:00, og jeg var førstemann i køen, skulle operers klokka 09. Men så kom det et hastesnitt før meg så sønnen min ble ikke tatt ut før 10:09. Ble litt venting! Ble litt redd også når jeg så det unge paret som hastet forbi og skulle inn på haste snitt.. Han gutten sto utenfor og var helt fra seg!!! Tror det gikk bra, for på avd senere så var han på gangen og "trillet" med senga.. Var forheng over senga og tror det var noe varme inni der eller noe.. Ikke kuvøse ihvertfall... Og så stolt en pappa da!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Masse lykke til i morgen, og spesiellt på onsdag, da du endelig får møte Linnea!!!!
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 heisann! jeg skal møte opp i morra kl 730 står det i brevet... vi reiser nå snart har time i dag 1140 gruer meg litt nå hjerte banker litt forterer hehe...svetter gjør jeg også ! det er ikke noe morro å se at noen får et hastesnitt før du skulle ta ks med førstemann, man blir jo litt oppskakket nei jeg får avslutte så gir jeg rapport når vi kommer hjem senere i ettermiddag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå