Mamsen&2Gull Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Litt teit nå føler jeg, men sist jeg født var på sommeren, så.. Men nå er det vinter, og jeg fryser mere.. Hva skal man sove i på sykehuset??
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Vet ikke hva som er smart, jeg, men jeg har pakket ned en tynn, langermet natt-trøye fra H&M + en stretchy pysj-bukse. Men jeg har aldri gjort dette før, så det kan godt være at dette blir for varmt....best å kanskje pakke ned en singlet også?
Mamsen&2Gull Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Ser for meg at det blir kaldt til baken å bare ligge i den nettingtrusa ihvertfall.. Vil tro at jeg må ha den et par dager den gangen her også..
pandabjørn Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 jeg kommer ikke til å pakke ned pysj......så jeg kommer til å bruke sykehusskjorta den er stor og romslig og veldig behaglig å ha på seg.. og det er ikke kaldt på rommet heller, ikke når jeg har ligget der
Galskapens overhode Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Det er ganske varmt på rommene på sykehuset.. reguleres med termostat på hvert rom. Babyen sover gjerne kun med trøye og sokker de ogsåunder dyna. Sånn sykehusskjorte og nettingtruse blir nok det jeg sover i. Men godt å ha med tøfler.. Synes det er litt gulvkaldt på disse sykehusene..
magj Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg har brukt sjukehusklær, skjorte og av og til bukse tidligere. Tar med tøfler, morgenkåpe og mange truser (vi får ikke ubegrensa med nettingtruser på sjukehuset der jeg skal).
Mamsen&2Gull Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2007 Da satser jeg på nettingtruser og sykehusskjorter.. Nettingtruser får jeg heldigvis ubegrenset av;)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Nettingtruser??? Hva i all verden....er det nettingtruser man får låne på føden? Visste ikke at man fikk låne, trodde jeg måtte ta med en haug med truser selv. Ser de ut som en helsetrøye? Er de gode da?
Gjest Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 De minner litt om sånt "nett" som man har utenpå større bandasjer, hvis du forstår hva jeg mener.... Ser jo skikkelig støgge ut, men å være"sexy" er vel den siste tanken som faller deg inn i hodet der du går med tidenes største bind à la pampers (For du kommer sikkert til å blø godt de første dagene). Nettingtrusene er jo da utrolig stretchy og klemmer ikke på noe samtidig som de gir så god lufting som det går an å få med pampers-bindene, da. Har ditt sykehus disse til disposisjon for dere på barsel ville jeg anbefalt deg å bruke de.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Fødte i desember sist, og brukte sykehusskjorte. Godt og varmt inne på rommene.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Jeg kjøpte truser på HM i stor størrelse og flanels pysj. Jeg orker ikke de sykehus trøyene. Jeg syntes det har hvert deilig med en dusj og få på seg annet etter fødselen. HM har fått noen fine morgenkåper til bare 179, som jeg skal ha med meg denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå