Zuza Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hvilket vaskemiddelet bruker dere til vask og impregnerer dere dressen? Takker for svar:-)
nenja Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Har hatt dressen i 1 1/2 år og har vasket den mange ganger. Bruker bare vanlig OMO jeg. Ikke skyllemiddel for det tar knekken på impregneringen. Har ikke gjort noe annet en det jeg.. Fungerer fortsatt perfekt! Veldig glad i den dressen! Ullforet vasker jeg selvfølgelig på ullprogram med MILO.
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 omo...........og aldri bruk skyllemiddel.
Zuza Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Tusen takk for svar jenter! Så man skal åltså ikke impregnere den?
Kari Trestakk Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Blenda sensitive for min del, og sånn imregnering som jeg kjøper i sportsbutikk. Enten en liten "kork" i kammeret for skyllemiddel ved vanlig vask, eller skikkelig impregnerig (bløtlegging).
Rumpleteazer Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 jeg vasket den i maskin med omo, men etter en stund så syntes jeg den ikke var så vanntett lengre, så jeg skrev en mail til Trollcompany og spurte og jeg fikk svar tilbake at jeg kunne vaske med washtec, som kan kjøpes på sportsbutikker, hvis impregneringen er borte kan man bruke sånn "vask inn imregnering ",( samme merke som washtec)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Jo impregnere den bør du gjøre etter hver vask. Men ikke bruk skyllemiddel for det ødelegger stoffets vanntetthet.
nenja Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Der lærte jeg noe nytt, - det skal jeg også prøve! Takk, takk!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Jeg bruker Milo jeg. Impregnere har jeg aldri gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå