Gå til innhold

Dere som har Troll dress


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket vaskemiddelet bruker dere til vask og impregnerer dere dressen?

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt dressen i 1 1/2 år og har vasket den mange ganger. Bruker bare vanlig OMO jeg. Ikke skyllemiddel for det tar knekken på impregneringen. Har ikke gjort noe annet en det jeg.. Fungerer fortsatt perfekt! Veldig glad i den dressen! Ullforet vasker jeg selvfølgelig på ullprogram med MILO.

Skrevet

omo...........og aldri bruk skyllemiddel.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! Så man skal åltså ikke impregnere den?

Skrevet

Blenda sensitive for min del, og sånn imregnering som jeg kjøper i sportsbutikk. Enten en liten "kork" i kammeret for skyllemiddel ved vanlig vask, eller skikkelig impregnerig (bløtlegging).

Skrevet

jeg vasket den i maskin med omo, men etter en stund så syntes jeg den ikke var så vanntett lengre, så jeg skrev en mail til Trollcompany og spurte og jeg fikk svar tilbake at jeg kunne vaske med washtec, som kan kjøpes på sportsbutikker, hvis impregneringen er borte kan man bruke sånn "vask inn imregnering ",( samme merke som washtec)

 

 

Skrevet

Jo impregnere den bør du gjøre etter hver vask. Men ikke bruk skyllemiddel for det ødelegger stoffets vanntetthet.

Skrevet

Der lærte jeg noe nytt, - det skal jeg også prøve! Takk, takk!

Skrevet

Jeg bruker Milo jeg. Impregnere har jeg aldri gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...