Gå til innhold

Hvordan våger dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan våger dere å ikke døpe deres kjære små. Hva om noe skulle hende med dem i morgen. Hva da? Tenk at dere nekter deres små en plass i himmelriket, for å være tøffe og moderne. Tenk dere om, og slipp Jesus inn i hjertet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er homo, så jeg fikk barn bare for å plage dem i utgangspunktet.

Skrevet

Hvis Gud er så kjip at han nekter unger plass i himmelen bare fordi foreldrene ikke har døpt dem så kan det like godt være. Får da være grenser for hevngjerrighet. Ungene kan vel ikke for at de ikke er døpt.

Skrevet

-<<- : At du velger å leve det livet du gjør, får stå for din egen regning.

Skrevet

Du, frukthue... Hva med de små som dør før de rekker å bli døpt da? Visste ikke at Gud og Jesus var blitt så selektive på sine gamle dager...

Skrevet

Guden din skal du få ha i fred for meg, er venner med han på nedsiden jeg, og er beyond redding

 

Skrevet

Nei... jeg var Pastor Evensen.. dette er en annen:-) Dessuten så vil jeg se mine unger etter at jeg er død... Det går tross alt rykter om at de ikke slipper inn notoriske horebukker og kroniske utro svin som meg der oppe, så jeg drar heller med ungene til et sted hvor det er litt morsomere å være:-)

Skrevet

Skjerp deg Pastor Frantzen! "La de små barn komme til meg, for de hører himmelens rike til!" Står ikke ett ord om dåp eller ei der. JESUS ELSKER ALLE BARNA, ALLE BARNA PÅ VÅR JORD, RØD OG GUL OG HVIT OG SVART, ER DET SAMME HAR HAN SAGT, JESUS ELSKER ALLE BARNA PÅ VÅR JORD. Står ingenting om forutsetninger for dåp der heller, ja, det er jo en barnesang, men en man lærer innen kirka hvertfall!!!

Skrevet

har døpt mi...

men ikke på tanke med gud og greier...

bare så det blir lettere hvis hun vil konfirmere seg kristelig i kirka iden tid..

 

om noe hender med Thea i morgen så er det fanken meg IKKE pga

gud & co...

 

da er fanken meg gud &co ekstremt egoistiske av seg..

 

om Thea vil inn i himmelriket, bestemmer hun senere når hun e rstor nok

til å skjønne noe av det der..

 

du bør skaffe deg et liv, og et par med åpnede øyner..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...