klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 vet ikke hvordan min syklus er,men 42 dager er vel litt lenge???!! tok test på lørdag og den var ganske negativ...hmmm hva skjer?? merkelige greier.. kan eg være gravid for det om?? noen som kan hjelpe meg?? har ingen andre å spørre.. vi prøver hemmelig:)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 For noen tar det lengre tid før det slår ut på testen.. også kan det være lurt og ta testen første gangen du er på do på morgenen..
drømmer.om.baby Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Kan være lurt å ta en tur til legen tror jeg... Veldig forskjellig hvordan HCG produseres fra person til person. Ikke sikkert det slår ut på test ennå...
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 ja det gjorde jeg på lørdag men det ble bare en vannrett strek gitt:( Jeg har jo ikke anelse på når el var men hvor lenge ville du ventet med å teste igjen da??
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 bør jeg gå til lege nå da?? er det virkelig mulig at jeg er gravid nå???? _håpe håpe__
drømmer.om.baby Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 klart det er mulig... Håpe sammen med deg he he:)
drømmer.om.baby Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 koster omtrent samme å reise til legen å ta test som å kjøpe på apoteket..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Hei. jeg er i samme båt.. er på dag 51 nå.. (regner 35 dagers syklus) Holder på å bli gaaaaal!! har tatt test på test, men bare negativt..Nå har jeg bestillt meg CB. Det skal jo sies at jeg slutta med plaster i august, så syklusen har jo ikke stabilisert seg, men alikevel... 51 dager!!!!!
studentsnuppa81 Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Forrige syklus gikk jeg 9 uker, altså 56 dager før TR dukket opp. Jeg tok bare en test i løpet av den tiden og den var negativ. Har stort sett regelmessig syklus, 4-5 uker. Tror det er bare sånn som skjer noen ganger, systemet henger seg opp litt... man må nesten bare stresse ned og vente tålmodig (ja for det er lett) Jeg blei jo også ekstra frustrert siden vi hadde tenkt å starte pp1, og den ble forskjøvet en hel måned. Grrrr...
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2007 ja det er jo sant hehe... men er kanskje enda vondere når legen evnt sier:DU ER IKKE GRAVID.... vet ikke jeg,får vente litt til.... ikke lett gitt... hvis jeg venter til neste tirsdag her det gått 14 dager over den lenste syklus lengden som er "normal".altså 35 dager... uff mye styr m dette her... aldri regnet og tellt så mye i hele mitt liv hehe.Hvor langt er du inni det då drømmer.om.baby???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå