jiha Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har funnet ut at jeg skal ønske meg dette i julegave hos sambo;) en maskin som du kan barbere både legger, armhuler og bikini linje med. noen som kan anbefale en GOD en, ikke en som virker de to første gangene eller tar halvparten av hårene;)
Vibe80 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ikke helt hva du spør om, men om du liker litt smerte så anbefaler jeg heller de maskinene som napper ut håra med roten:) Genial på leggene, kommer bare ut litt og litt hår som er myke og leggene dine kjennes nybarbert ut i laaang tid. Litt værre med armhulene og bikinilinjen da, det er det et helvete med en slik maskin.. Når det gjelder merke så har jeg en maskin fra Braun som som er like god i dag som da jeg kjøpte den for 4 år siden..
jiha Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 eppilator du tenker på?=) har tenkt på det, men tør ikke nærme meg armhuler da!! men kan kanskje ønske meg begge deler;)
Vibe80 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Sikkert eppilator det heter ja.. Veldig kjekk liten sak. Om du ikke har brukt før så husk at den første gangen er aller værst så ikke gi opp halvveis. Etterhvert blir det færre hår å ta om gangen og de sitter ikke like godt, synes jeg da..
fjollefrua Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 braun har en modell hvor du kan bytte ut hodet på maskinen. du har to hoder som er epilator, en med mange og en med få pinsetter. i tillegg følger det med et hode som barberer som en vanlig barbermaskin. er genial...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå