Gå til innhold

Jeg har sånn forferdelig dårlig samvittighet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten forferdelig og innrømme det, derfor signerer jeg med anonym nå, men jeg har røyket littegrann da jeg var gravid:(( Ikke mye, bare i små perioder, i siste delen av svangerskapet, maks 5-6 røyk i løpet av en uke. Dette skjedde ikke hver dag, og heller ikke hver uke. Men likevel, samvittigheten er svart som bare det, at jeg kunne være så svak:( Jeg prøver å trøste meg med at før i tiden var det mange som røykte i svangerskapet og det gikk stort sett bra likevel, men det er jo en mager trøst da. Vi har heller ikke kroniske luftveissykdommer eller allergier i familien, så håper hun ikke utvikler astma eller allergi. Noen som har noe trøst til meg? Ikke kjeft helst, vet at jeg ikke burde gjort det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til er dårlig sammvittighet vår værste fiende. Det går garntert bra og prøv og legg den dårlige sammvittigheten på hylla og nyt den lille!

Skrevet

ta det heeelt med ro.. jeg skal i alefall ikke kjefte på deg. jeg røyka selv på slutten av svangerskapet. slutta først men klarte ikke holde meg hele veien. det var for mange fristelser. 2 bryllup og 2 utdrikkningslag.. så jeg skal gi deg en stooooooor klem og si at det går sååå bra... de som kjefter på deg må gå inn i seg selv og spørre seg selv om en ting.... har dem vært perfekte hele svangerskapet???? har dem holdt seg unna alt som liksom skal være farlig???

Skrevet

Å guri....., nå kom jeg på at jeg hadde vel en 2-3 halve glass med rødvin også i løpet av savngerskapet:(( Huff, tror jeg går og graver meg ned. Flere en meg som hadde vin også? Stakkars jenta mi:(

Skrevet

Jeg skal lette mitt hjerte: Hadde mistanke om graviditet i fjor i juletidene, men likevel var jeg ute på fylla første juledag-og da går det maaaaasse røyk! Røykte ellers i romjula også, men tok test 30 desember og da var det bom slutt.

Ikke ha dårlig samvittighet, jeg holdt på å sprekke flere ganger men klarte å holde meg og er stolt for det. Men det var ikke lagt i fra... Noen få i uka er ikke så masse, det er langt værre med de som røyker like mye som før de ble gravide! Men husk: før i tiden gikk det stort sett bra sier du, men hva med de som det ikke gikk bra for? Bare en liten tankevekker.... =)

Skrevet

vin er ikke farlig... og hvis du har lest på nettet i dag så er det faktisk ikke farlig å drikke alkohol når man er gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...