Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Nå har jeg begynt å gi datteren min på 6 mnd. grøt om morgenen og kvelden (av 100 ml.vann), fruktbeger på dagen og halvt middagsglass i 15-tiden. Jeg ammer henne før hvert måltid og før hun legger seg til å sove for kvelden, pluss to ganger på natten. Kan jeg redusere litt på inntak av mm? Hun greier ikke drikke av flaske, så får ikke gitt henne mme og det er heller ikke mye vann hun får i seg selv om hun får tilbudet til grøt-måltidene og middagen,men hun bør jo få i seg endel væske også, så er så usikker om jeg kan trappe ned. Skulle så gjerne fått litt mer tid på dagtid til meg selv og kunne gjerne tenke meg å kutte ut et mm-måltid på dagen. Skal nattavenne etterhvert, men har ikke mulighet til det akkurat nå, så de måltidene får bare være så lenge. Noen som har noen gode råd? Tar imot tips til hvordan jeg kan få i henne mme også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå