Gå til innhold

Jeg ammet i fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min lå hos mamma på lørdag, jeg var ute på byen med en venninne. Er ikke så ofte ute lenger, så jeg tåler ingenting. Etter en ganske fuktig kveld gikk jeg hjem til mamma og la meg siden det er nærmest sentrum, og siden babyen min (snart 8 mnd) er svær på å våkne mange ganger på natta enda trodde jeg at h*n lå på rommet med min mor.

Jeg la meg på jenterommet mitt, og våknet neste morgen med babyen ved brystet! Uff! En eller annen gang etter at jeg har sovnet har babyen, som altså lå på mitt rom, våknet, og jeg har som vanlig hentet den opp i min seng!

Babyen var helt som vanlig neste dag da, verken sov lenger eller var i annen form enn vanlig. Men hva har jeg gjort?? Kan jeg ha skadet leveren eller nyrene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du burde kanskje ha en rutine på det.. at du ikke legger deg på rommet der ungen ligger ( si i fra til barnevakt om dette) om du har skadet noe, er vell vanskelig for oss å vite.. snakk med hs du, hvis du er bekymret.

Skrevet

Det er mer skremmende at du har behandlet barnet ditt i fylla og ikke husker det enn at du faktisk ammet.

Skrevet

Det gjør jeg i edru tilstand også. Våknet ofte av at babyen ligger ved brystet, men husker ikke at jeg tok den opp

Skrevet

Prosent blir promille, så hva blir det når du drikker promille...

så og si ingenting! Slapp av, ingen fare skjedd!

Skrevet

ett engangstillfelle skader ikke. er ikke så mye alkohol som går over i placenta.

Skrevet

Kjedelig for deg, men det gikk nok bra:) Du husker kanskje på det til neste gang...babyer og fyll hører liksom ikke sammen..

Skrevet

Ammes unger via placenta?

Skrevet

Kanskje ungen ammer via navlestrengen?

Skrevet

Er det sånn ekstrautstyr?

Skrevet

er akkurat like mye alkohol i melka som i blodet, og ett glass vin er 100% ute av blodet etter 3 timer. du kunne sikkert fint amme selv om det er best å vente til man er helt sikker neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...