Gå til innhold

Med en stor og en liten som er syke

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det jammen mye på mamman!

Full fart på jobb hele dagen, hjem og lage middag til sultne kropper, vaske klær, vaske over gulv etter fullt hus både lørdag og søndag, ut og handle mer mat og litt julegaver, hjem og mate flere sultne munner, før jeg må løpe ned i vaskekjelleren og ta en runde der, brette, vaske, tørke med fine nye maskinene mine:-) Hjelpe midterste med noe leksestyr og puh.......så er det kanskje kvelden snart eller?

Er jammen glad sambo ikke er ofte syk, han bidrar gjerne med masse og det skal jeg si jeg merker nå!!!

Bli bra igjen, han må bli bra igjen......................;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si du har nok å styre med....

Sånne dager går i ett,heldigvis er det ikke så mange av dem med flere syke samtidig :)

Nå har du fortjent å sette deg ned å slappe av!

God bedring til liten og stor :)))

Klem

Skrevet

God bedring til både den store og den lille!!!

Og en klem til deg .)

Skrevet

God bedring til liten og stor,håper det går raskt over for begge to.

Selv sliter vi med spysyken og influensa i hus...Har savna å ha mannen frisk idag ja.

Håper du har fått slappa litt av i kveld..

Skrevet

Stakkars dere, og da mamman som må løpe så fort og ordne ting hele tiden! Det var nok godt da kvelden kom i går. Det merkes veldig når en av dere voksne i en travel familie er syke. Det blir et hode og et par hender mindre rett og slett.

Jeg skal heie på deg og håper at samboen din snart er på beina igjen!

Bli-frisk-wibber og en nesten helt frisk(host, hark!) klem fra

Skrevet

Huff og huff så travelt det blir med sykdom i huset!

Håper de har kommet seg litt til i dag dag?

Trøsteklæm til pleieren

fra

Skrevet

Stakkars dere!!! Håper det går fort over! Trøsteklemmer... en stor bukett!

Skrevet

God bedring til mann og barn... så flott at du setter sån pris på din kjære:-)))

Skrevet

Takk for hilsener:-)

Det er jammen ikke mye tid til annet enn å holde familien i gang nei!

Lille rosa er pigg igjen, men store klattispappan er helt slått ut av influensa. Har aldri sett ham så dårlig....men, det positive er at jeg blir fryktelig effektiv når jeg kommer hjem fra jobb, og joda, jeg er faktisk supereffektiv på jobb også.........kjenner at nakken er litt stram, så jeg håper han snart blir frisk igjen:-)

Men det blir ryddet, vasket og ordnet noe voldsomt hjemme om kveldene. Når jeg først setter igang går det unna!

Dibbing er det ikke tid til omtrent, men jeg er innom og snikleser litt da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...