Gå til innhold

Inspirert: raraste navn du har høyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Eske er ganske rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fare for å bli avslørt hvilken tv-dust jeg er: GJERT! hehe....

Ellers syns jeg faktisk HARRY er et rart navn. Uten å utdype dét;)

Skrevet

dette er et etternavn, (med fare for at noen heter det) men kom borti en som het ***** Ekle... tenk på brev denne personen får, der etternavnet står først da..

Til

Ekle *****

gaten 15

0000 oslo

hihi er jo litt arti da.. kanskje ikke så rart men...

Skrevet

he,he,he er født og oppvokst i nord norge selv og har ALDRI hørt om eller møtt noen av de med "klosettnavnene" ; )

men det er en slags "vandrehistorie" om disse navnene som går rundt i nord norge.

Skrevet

Unnskyld meg, men hvem kaller sitt barn for Klosetta??? Jeg tar tilbake Hauk... Ha ha ha! :D

Skrevet

Helt enig med (S)tinkerbelle her, greit å tenke det inni seg - men å si det til barnet som har navnet syns jeg var tankeløst....og så i tillegg foran de andre ungene?! Er ikke sikkert de har tenkt over at navnet var spesielt før det...vips...så hade ungene noe "annerledes" å erte for...

Skrevet

Mange av de er fine, men de er litt spesielle og "rare" fordi jeg ikke helt var vant med de da jeg traff mennesker som het det for første gang.

Timo

Storm

Tage

Munan

Tintin

Billie (norsk jente)

Jendine

Ja, mange fler, men er redd jeg blir sittende hele natten ;-)

Skrevet

Birte og Yette var det visst to søstre som pappsen kjente som het..

Skrevet

bestemoren til venninen min het klosetta dorthea

Skrevet

Sean Conrad. Er sikkert mange navn som er merkeligere enn det,men holdt på å dåne når jeg hørte den sammensetningen på babyen til en bekjent. Klarer ikke tenke på annet enn sean connery!!!!

Skrevet

Ei lita jente jeg vet av heter Kanutte!!!

Tenker jo selvfølgelig på kanutten fra gamle barnetv;) (for oss over 28)

Jenta er kjempesøt og jeg synes navnet er fint og noe man også blir vant med.

Skrevet

Ei jeg jobber sammen med og samboeren har spesielle navn, men synnest de er fine jeg, vil ikke si de opp her da det er skjeldne navn

Skrevet

Er Birte er rart navn?! Er jo super-vanlig det, vel? Kjenner flere som heter det.

Skrevet

Gurly er det snodigste jentenavnet jeg har hørt. Blir helt grusomt når man bor i Bergen....

Skrevet

rareste navnet.. hm..

helleik syns jeg er bra stygt og rart...

Hampus er også rart.. men når man smaker litt mer på navnet er det faktisk litt fint.. selv om jeg med en gang syns det hørtes ut som en kaninrase.. "hva slags kanin har du da?" " Jeg har en Hampus".. hm.. ;)

Mange rare navn..

Doris er også litt rart. Det heter ste bestemora mi! hehe

Skrevet

Borg

Tale

Kalani

HAHAHA::: Klosetta....

Skrevet

Perny!

Så en dame på en butikk hete det en gang, beklager om noen kjenner henne, men det er unektelig noe spes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...