Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sover de uten mat? Hvis de legger seg kl 20 og feks spiser kl 5 eller 6 så er jo d ganske mange timer uten mat. Tar de d igjen på dagtid da eller?

Helsesøstra tipsa oss om å legge tidligere for gutten er sutrete og vanskelig å legge på kveldstid.

I d siste har han ikke vært i seng før 23 ofte og så stort sett spist i 5 tida,. Skal nå prøve å legge han ca 20 istedet. er spent på når han våkner for mat da og hvordan dette funker. Han er 3 mnd i dag.

Erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gutten vår var 3 mnd la vi han mellom 7 og 8 og det gikk greit for han var så trøtt. fikk da mat like før han la seg og våknet først rundt to på natten og fikk mar, senere rundt 7 på morgenkvisten.

Skrevet

Vår lille Emil er 14 uker gammel. Har de to siste uken eller noe, begynt å gi han siste flaske med mme en gang mellom 19 og 20. han sovner da lett på rommet sitt, og sover til en gang mellom 2 og 5 på natta. Får litt mat, og sover så videre til en gang mellom 7 og 9 på morningen.

Skrevet

lilleguttt er nesten 3 mnd nå, og vi legger han i 21 tiden.....da har han akkurat fått mat , og sover til alt mellom 4 og 7....

Skrevet

Vi legger gutten vår rundt 7 halv 8 da er han så trøtt at hvis vi ikke legger han sovner han i stuen. Da sover han til ca 2 spiser, våkner rundt 5 for mat igjen å sover til ca 7 da starter vi dagen;) ( med god hjelp av storesøster som kommer inn til oss;) )

Skrevet

Milla er 3,5mnd og vi har nå siste uken begynt å prøve å legge henne kl åtte i stede for å la henne ligge på puppen fra åtte til når hun sovnet...noe som var stort sett til kl 24. Hun våknet da ca annenhver time hele natten gjennom for mat.

Nå sliter vi i halvannen-to timer for å henne til å sovne...men mellom 21.30 og 22. Ammer henne fra kl 20 og ca en halvtime, da er hun mett...hun har da sovet lenger de siste nettene enn hun har gjort før. I natt sov hun fra 21.30 til nesten 4 - o`lykke:o)

Skrevet

vi legger mini i sju åtte tiden. da er han utslitt g begynner å bli sutrete.. sover til alt fra to til seks egentlig.. men stort sett våkner han i 4- 5 tiden for pupp.. så sover han litt igjen:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Legger henne ved 21 tiden tenker jeg. I dag prøvde vi å legge henne tidligere men det blei bare tull, hun var jo slettes ikke trøtt, hun sovnet vel en gang nærmere 22. Hos oss hadde det ikke vært noe poeng å legge henne i 19 tiden enda. Hun sover ofte frem til omkring klokken 18. Når hun sovner sover hun til klokken er et sted mellom 6-8

Skrevet

Da lillegutt var rundt 3 mnd.,så la vi han ca 21.30.

Nå er han stoor gutt på 5 mn. og legger seg 19.30-20 :o)

Skrevet

Snuppa legger seg mellom kl 20-21, og våkner mellom 6 og 7 =)

Skrevet

Jenta vår legger seg rundt 20.00 og sover da til rundt kl 02, spiser og sover igjen til mellom 5 og 6, da tar jeg henne opp i senga vår hun spiser og sover i fire timer til ca...men dette kan variere endel, noenganger våkner hun får mat rundt midnatt osv osv...

Hun er 3mnd og 13 dager.

Skrevet

Gutten min er snart 3 mnd. han sover fra 21 til 02, da skal han ha mat og så sover han igjen helt til kl. 9. (idag sov han faktisk helt til 10, det var deilig det!!)

Skrevet

Hun sovner ca 22. Sover da til 07 (9 timer!!!) får mat og sover 3-4 timer til. så natta er på 12-13 timer, med en mating på slutten av natta.

Skrevet

Lillen min (3 måneder) sovner mellom midnatt og kl 01, sover da til jeg vekker han ca 08-09 spiser og sover til 11-12.

Skrevet

Hmmmmfrrrr...stryk det jeg skrev over her...tilbake til å våkne annenhver time i natt:o(

Skrevet

Jeg orker ikke opp på natta og amme så vi legger han sånn mellom 21-23 som regel. Litt opp og ned utifra om når dagen har begynt på mårran . Han sover da i 7-11 timer, litt forskjellig, så ammer vi i senga og han sover da som regel i 3-4 timer til. Han her gråter og surver lite på kvelden så han er ikke noe problem eller ork og ha oppe, samtidig som jeg ikke orker å løpe opp for å sette i smokken hvis han må ha den da han skal legge seg.

Skrevet

hei! vi begynnte å legge småen rundt kl 21 for en mnd siden, men nå har vi kommet ned til rundt 19.30-20.00, varierer litt. men om jeg venter forlenge, blir han overtrøtt, og blir da vanskelig å legge, slår seg ikke til ro. akkurat nå er han litt forkjøla, så da sover han ikke så lenge som tidligere (sov til mellom 3-6), så nå ammer jeg rundt 2 og så sover han til ca 7.

Skrevet

ang bruk av smokk, så er det sjelden han trenger den for å sovne, og det er veldig greit, for da slipper jeg å springe frem og tilbake å putte den i;)

han er forresten 3 mnd i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...