Amonym i dag Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har kjøpt voksi-pose i dag, og skal lage hull til vognselene. Er det idiotsikkert sånn at det bare er å klippe? Er det bare de ytterste lagene jeg skal klippe eller må jeg klippe gjennom hele posen?? Skal ikke risikere å ødelegge noe heller, hehe....
lillegull:) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 bruk en tapetkniv å skjær et snitt det det er merket:) pass på så den er skarp nok:)
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 var visst superenkelt fikk jeg som svar i går.......... ikke sikker jeg altså. heldigvis en gammel en som jeg har kjøpt for 300 kr i barnehagen. men skal spørre i barnehagen jeg altså......... de har sikkert hatt slike før!
Amonym i dag Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Ok, takk, det høres enkelt ut:) Men skal jeg skjære gjennom hele posen eller kun de ytterste lagene?
Hønepøne1 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Ta ut selve posen, skjær hull der det er markert i trekket og innmaten, tilsammen tre snitt for hver sele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå