dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg blir glad av det programmet.... he he Tore på sporet kunne kanskje lært seg noen nye fraser, men han er nå han, og godt er det - jeg liker forutsigbarehet. Men jeg liker konseptet, og jeg liker måten de presenterer norske flinke skjulte folk! Jeg blir blid!!! Heia heia heia heia heia heia!!
Plutseliten :) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Den har jeg ikke sett,men burde kanskje det.For jeg liker også nemlig programmer jeg blir blid og glad av )
Karomamma Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Ja, littegranne så. Jeg har funnet en løsning som funker bra: hver gang Tore dukker opp på skjermen, bytter jeg kanal i noen minutter. Gjør ikke noe om jeg går glipp av intervjuene med Jenny J. heller.... Så zapper jeg fort tilbake for å se på sangene og de flinke folka Jeg har spilt (og spiller) med keyboardistene til både Brøndbo og Publiners. Så det er litt moro å se "kjente" på TV også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå