Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Var hos jordmora når jeg var i uke 33, symfysemålet var da 30cm...idag var jeg på kontrol hos jordmor igjen var fortsatt 30cm og er nå 36uker på vei. Har altså ikke vokst på 3uker, hun har sendt henvisning til UL, slik at jeg kan sjekke at alt er ok, hun sa at kanskje fødselen måtte bli satt igang før tiden.... Andre som har stoppet og vokse?
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 19. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2007 Ingen som har opplevt lignende?
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg opplevde lignende sist svangerskap.. Men alt gikk bra...Gutten min hadde ikke fått noe næring...Håper du kommer fort inn til UL...Er ikke ment for å skremme...Kan være ingenting også...
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Takk for svar....måtte du bli satt igang da?
lene a Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Hei! Har svart deg på 3. trimester. Har opplevd dette i forrige svangerskap og, min gutt ble født 2 dager før termin og veide 3500 g. Ikke alltid det trenger å være noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå