Gå til innhold

Gubben har vært og shoppet.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

en Playstation 3 til seg og en kokosbolle til meg.......... :)

Jeg har snart bursdag, det er best det blir en fin gave da ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

Sikker på at han og David ikke er tvillinger??

Skrevet

Oj. Det var jaggu....eh....rettferdig? Hehe disse mannfolka. Høres unektelig litt kjent ut det der :-)

Du får ønske deg noe som er minst like dyrt og totalt unyttig ;-)

Skrevet

må jo forsvare han litt jeg da ;-) PS3 er langt fra unyttig iallefall :-) Her brukes den til blueray filmer, bilder, video, spill osv osv

Vi vurderer faktisk å bytte ut mediapc`en i stua med en PS3 i januar når det kommer tv-tuner til den. Da kan man også bruke den til å ta opp fra tv. (det vil si kjøpe en til) hehe

Skrevet

oi, vet at min mann hadde blitt veldig glad for PS3. Han maser om at han ønsker seg det til jul.

Regner med at du får noe minst like fint. Bare å begynne å sette opp laaang liste!

Skrevet

Her i huset har jeg satt ned foten, he he. Sist vi lånte svogers maskin spilte vi så mye bilspill at jeg fikk senebetennelse i begge armene. Blir så ivrig at jeg styrer med hele kroppen. Kan dere jo se for dere. Jeg blir så hekta at vi har blitt enige om at det ikke kan komme noe sånt inn her. Hmmm, får se hvor lenge det holder.

Skrevet

Samsyn; må bare sjekke jeg; kommer det en ny PS3 i januar med tv-tuner, slik at det er dumt å kjøpe nå? Mannen har snart bursdag, og geipen henger nedpå leggene hver gang vi går forbi et sted de selger denne maskina...:) men jeg gidder ikke kjøpe den nå hvis man ikke kan kjøpe tv-tuner som ekstrautstyr når det kommer, for det må vi nok ha...nok en ting å fylle huset med!

Skrevet

Ja, enig med deg kasr. Dette må vi få klarhet i! Nevnte dette med tv-tuner for min kjære, og han gikk helt i spinn! Nok et argument for å kjøpe PS3! Men det kan det hende vi venter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...