Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Pendler ca 5 timer om dagen (med buss og tog). Syns dette er fryktelig slitsomt. Legen min er ikke mye interesert i å gi meg noe sykemelding da jeg kun er 26 uker på vei. Har heldigvis fått 50% i to uker nå. Får håpe jeg klarer å hente meg inn litt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 bare fordi det er slitsomt er vel ikke grunn nok, den kan man jo bli selv om man ikke er gravid når man må pendle i så mange timer pr da. Men hvis jobben din er tung eller gir ubehag har du grunn nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå