Gå til innhold

Ang julekort/kalendere IGJEN!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere begynner sikkert og bli lei,mange sånne tråder her inne nå!

Men jeg lurer....Satt meg ned på formiddagen i dag og skulle bestille, MEN er jo SÅ mange steder man kan bestille!

 

Hvor bestilte dere? Hvor mye kostet julekort og kalendere??

 

Og hvilket motiv valgte dere? (på julekortet)

 

Finnes det kalendere under 200 kr noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elite Fotos dyreste koster 199 ut november (-20% på kort og kalendere)

Skrevet

vi fikk sånn tilbud fra allfoto, en kalender til 98 kr. bestilte 5 stk, å venta i spenning.. he he.. men æ syns di va kjempe bra å glæde mæ til å gi di bort.. en skal æ ha sjøl da!

Skrevet

Bestilte fraelitefoto i fjor -kjempefornøyed!!

 

Bestiller fra Sponland i år, har hørt mye bra om de.

 

nfoto har billige kalendre (tror 1 var gratis??)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...