AE❤️ Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Dere begynner sikkert og bli lei,mange sånne tråder her inne nå! Men jeg lurer....Satt meg ned på formiddagen i dag og skulle bestille, MEN er jo SÅ mange steder man kan bestille! Hvor bestilte dere? Hvor mye kostet julekort og kalendere?? Og hvilket motiv valgte dere? (på julekortet) Finnes det kalendere under 200 kr noe sted?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Elite Fotos dyreste koster 199 ut november (-20% på kort og kalendere)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 vi fikk sånn tilbud fra allfoto, en kalender til 98 kr. bestilte 5 stk, å venta i spenning.. he he.. men æ syns di va kjempe bra å glæde mæ til å gi di bort.. en skal æ ha sjøl da!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Bestilte fraelitefoto i fjor -kjempefornøyed!! Bestiller fra Sponland i år, har hørt mye bra om de. nfoto har billige kalendre (tror 1 var gratis??)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå