Gå til innhold

Julemysteriet av Jostein Gaarder


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest den?

 

Lurer på om den kan brukes i adventsamling for 4- og 5- åringer?

Er den bra?

Lange stykker for hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest den og den er bra, men den er nok i vanskeligste laget for 4-5-åringer. Passer nok bedre fra 8 år og oppover...

Vi leste en adventsfortelling av Simon Flem Devold for 4-5-åringene da jeg jobbet i barnehage - den er også fin.

Skrevet

OKi. Den tror jeg kanskje at vi har.

 

Takk for tilbakemelding!

 

Tar gjerne imot andre tips også!

Skrevet

Jeg skal lese julemysteriet for eldste mi på 5 1/2 i år, kan hende den er i vanskeligste laget, men hun er en veldig vitebegjærlig unge og relativt langt framme. Tror den blir for voldsom for 4-5-åringer i en barnehage, der man har barn på veldig forskjellige steder i utvikling.

Jeg regner med å måtte forklare endel for mi både reisen i kart og tid i boka.

Men det er en fantastisk bok, så jeg anbefaler å lese den selv.

 

Eyvind Skeie har skrevet en historie om en engel, tror den heter Ariella eller Ariel. Kanskje den er noe å bruke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...