Anna Nym :o) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Noen som har lest den? Lurer på om den kan brukes i adventsamling for 4- og 5- åringer? Er den bra? Lange stykker for hver dag?
@nneliten Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg har lest den og den er bra, men den er nok i vanskeligste laget for 4-5-åringer. Passer nok bedre fra 8 år og oppover... Vi leste en adventsfortelling av Simon Flem Devold for 4-5-åringene da jeg jobbet i barnehage - den er også fin.
Anna Nym :o) Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 OKi. Den tror jeg kanskje at vi har. Takk for tilbakemelding! Tar gjerne imot andre tips også!
elinmamma Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg skal lese julemysteriet for eldste mi på 5 1/2 i år, kan hende den er i vanskeligste laget, men hun er en veldig vitebegjærlig unge og relativt langt framme. Tror den blir for voldsom for 4-5-åringer i en barnehage, der man har barn på veldig forskjellige steder i utvikling. Jeg regner med å måtte forklare endel for mi både reisen i kart og tid i boka. Men det er en fantastisk bok, så jeg anbefaler å lese den selv. Eyvind Skeie har skrevet en historie om en engel, tror den heter Ariella eller Ariel. Kanskje den er noe å bruke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå