Gå til innhold

æsj, tror ikke jeg er gravid lenger... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 6 uker på vei da, men i natt blødde jeg så mye så jeg vil tro det var en sa...?! har aldri hatt det før, men jeg regner med det ikke var noe godt tegn. så det blir nok ikke baby i juli alikevel....

skal til legen i morra, vet dere hva han gjør eller? blir det noe ul når det er så tidlig? uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette var leit å høre.

Aner ikke hva legen event kommer til å gjøre, ville bare gi deg en god klem :-)

Skrevet

Hadde du vondt? Har man en sa så tidlig så kommer (som regel) alt ut. Jeg blødde da jeg var 5 uker på vei, blødde en del, og hadde litt kramper i magen innimellom. Var sikker på at jeg hadde mistet, men på ul et par uker senere så jeg et lite hjerte som slo:) Ikke ta sorgene på forskudd, hør hva lenge sier i morgen, forhåpentligvis blir du sendt på ultralyd..

Lykke til.

Skrevet

uff da :(

håper det ikke er en sa, ville bare sende deg en kjempegod klem!

lykke til i morgen!

Skrevet

du kommer inn til ul for å sjekke at alt har kommet ut! Sitter fosteret igjen og du har en ma må du ha utskrapning. jeg blødde, men fosteret var helt , men ikke noe liv........ vi får krysse fingrene for at det er ok. Jeg pløyde alt kvelden da jeg begynte å blø. Mange artikler om at man faktisk kan blø uten at noe er galt........jeg klamret meg fast til håpet!

Skrevet

tusen takk for klemmer:) jeg håper jo i det lengste, men er veldig klar for at det har gått galt. jeg har ikke hatt veldig vondt, kjent mens smerter og vondt i korsryggen. men ikke smerter liksom. åssen smerter er det snakk om ved en sa da?

Skrevet

det med smerter er veldig individuelt, men jeg hadde sterke smerter, som lignet veeeldig på rier. I tillegg til styrt-blødning. Var ikke noe tvil hos meg.

Klem fra meg også!!

Skrevet

hatt sa også jeg, men var ikke klar over at jeg var gravid før jeg hadde blødd lenge. da kom resten ut og jeg ble så redd......... hadde veldig menssmerter hele tiden. fikk eggstokksbetennelse også jeg da.......... au au!!!!

Skrevet

Huff da, det er ikke noe gøy, Har selv mistet i sa, følte selv at det var bedre at det skjedde da, enn senere.. Jeg var i uke 8, fosteret hadde stoppet på 6+2, jeg gikk å småblødde i en ukes tid,innimellom mer mensmengde,jeg ringt bare legen og sa det,og han ordnet ul til meg via telefon, til dagen etter. På ul,viste det at fosterets hjerte ikke hadde startet, på vei hjem begynte det å blø mer og etter kort tid kom det en 5 cm stor klump med litt hinne,som jeg reger med at var den lille "andungen min",så ut som det på ul... var tilbake etter 4 dager og da var alt borte... ventet en mens og neste ble vi gravid og har nå Elias...

Det er trist når en mister da... får håpe at det ikke har skjedd deg da, er mange som har blødninger i svangerskapet... Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

men..hvor lenge blør man ved en sa? og kommer mens til vanlig tid igjen? er helt grønn på dette jeg...tusen takk for svar alle sammen:)

Skrevet

dytter litt på denne jeg, i tilfelle noen vet... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...