Gå til innhold

Når bør/kan jeg teste...... E så utålmodig

Anbefalte innlegg

Skrevet

SA i slutten av september, hcg målt til 4 like etterpå

Mens start 25/10

Positiv el 10, 12 og 13 november

Ett tørk med lyserosa blod 17.november

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mensstart 22. okt, positiv el 6. og 7. november. testa positivt første gang i går morges. Så ville nok venta et par-tre dager til om jeg var deg!

Sist gang jeg var gravid testa jeg positivt 2 dager etter festeblødning, men denne kom ganske sent.. Så er jo mulig du hadde testa positivt allerede, men ville nok venta et par dager til for sikkerhets skyld?

Lykke til! Trenger noen gravide til denne uka her, som kan ta følge med meg over til 1. trimester ;)

Skrevet

Hadde samme mensstart som deg.

Trodde jeg hadde EL (pga slim) 5-6 november, da begynte jeg å få ømme pupper også. 8-9 november hadde jeg riktignok sterke smerter, spesielt ved venstre eggstokk, og det er nærmere "standarden" for når jeg skulle hatt EL.

Fortsatt veldig ømme pupper, og hatt litt murringer/speninger i magen innimellom - minner om voksesmerter slik jeg husker det fra forrige gang var gravid, men de igjen ligner jo på mensmurringer...

Lurer på om jeg skal teste på fredag - har IKM søndag, men greit å evt kunne ta seg et glass vin i helgen uten å lure, siden vi kanskje skal ut...

Si ifra når du tester da!?

Skrevet

Hei, jeg mener ikke å være negativ eller ta bort håpet fra noen, men jeg er veldig glad for at jeg ventet til en liten uke etter IKM med å teste.

Dette er fordi at det er jo en sjanse for SA såpass tidlig, og er det ikke da bedre å tro at det bare var TR? For skuffelsen når en plutselig mister kun et par dager etter positiv test, er så utrolig ødeleggende!

Som oftest går det jo bra, men jeg ville hvertfall vært litt nærmere den sikre siden.

Er nå i 6. uke, og jeg er akkurat like stressa og nervøs som det jeg var omkring IKM. Frykten for blod er helt enormt overveldende!

Men såklart, test gjerne omkring IKM, men jeg ville ikke ha testet særlig mye tidligere.... =)

Lykke til!

Og babystøv såklart ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...