Vanilla83 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Er en sånn liten lang sak rett ved hullet der bolten satt. Tok den ut for sikkert 3 år siden nå. Er ekkelt når jeg tar på den, akkurat som jeg får støt. Den har vært der en god stund, men vokste liksom bare til en viss størrelse. Jeg tenker det er en nerve som ble skada da hun stakk i tunga som kommer ut nå? Bør jeg ringe lege pga den lille saken her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå