Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 går det an? Mini surer, holder seg for øret og er snørrete, han er aldri slik ellers ... vurderer legevakten. Vet jeg må følge morsinstinktet, men hva hadde dere gjort?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Min har hatt ørebetennelse uten feber, så det går ann.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Tror min har det nu. Ringte legevakten sist han hadde det sådan. Fikk ikke lov og komme (typisk bærum!!) Skulle bruke nesespray 3 gange om dagen paracet hver 5. time ligge med hodet høyt
Kate77 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Det burde være mulig det. Jeg kan ikke huske å hatt feber når jeg selv har hatt ørebetennelse. Ta kontakt med legevakten du, de ser jo med en gang om det er en betennelse der. Ellers kan det nok sikkert hjelpe med litt paracet som smertelindring.
Kate77 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Kom på en ting til. Veldig godt å bli blåst litt i øret om en har ørebetennelse:)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Da har vi vært på legevakten ... det var ørebetennelse ja, men ikke så kraftig heldigvis. Skulle prøve med smertestillende og nesedråper, gjør ikke det susen blir det antibiotika. De vil jo helst ikke bruke så mye antibiotika. Han fikk en pinex nå, og sovnet så da får vi krysse fingrene og håpe at det snart går over. Takk for hjelpen, damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå