Gå til innhold

Andre som sliter med å få gjort skulearbeid?

Eskimo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg blir sprø!! Er siste store innsats fram mot jul før babyen komme og eg veit eg burde vera flink å gjera lekser og sånn, men eg har NULL konsentrasjon... I dag skulle eg bruke heile dagen til ei stor oppgåve og eg har skrive to avsnitt og laga meg MASSE kakao på heile dagen...

ER SÅ LEI!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi to du...

har ikke sjangs til og konsentrere meg på skolen,og soser bare rundt...

snakker mer i tlf. enn jeg sitter i ro..

merker det begynner og ta på..

har store problemer med føtter og rygg fra før,så og sitte på en ekkel stol i 9 timer går ganske fårlig:s

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Du, den kakaoen har ødelagt mang en studieøkt for meg også.....=P For ikke å snakke om pepperkaker.....offnei, det er ikke enkelt. Men i går klarte jeg å skrive noen sider på oppgaven min, og da ble jeg jo driiiiittstolt over meg selv. Men motivasjonen hopper hit og dit, ja=/

Skrevet

Hehe, pepperkaker har eg ikkje kjøpt endå! Då går eg over alle grenser... kjeme ikkje til å komma tilbake i skulemodus:-p

Eg har ei veke på meg til å skrive ei stor oppgåve, dvs. at eg faktisk har dårlig tid!! men allikavel så greier eg ikkje å sette meg ned, blir berre dilling. Off, blir sprø av meg sjølv! Tenk kor greit å fått det gjort:-) Så kunne eg faktisk hatt god samvittighet og! -men neidå...

Skrevet

forstår dere så utrooolig godt!! huffa meg...skjønner ikke hvordan dette her skal gå. og jeg som har så mange eksamen også da...ta med kakao-koppen dit du jobber med skolearbeid, herlig å ha noe å bite i/drikke på mens en leser.så får en i det minste med seg litt da når man stapper i seg mat. Hva er det forresten med den kakaoen?? Etter 4måned har jeg blitt såååå glad i kakao, og det var særdeles sjelden jeg drakk før! snodige saker det der...

Skrevet

Hehe, har fått med meg at fleirtal av gravide blir ekstremt glad i sjokolademelk og melk, så noko må det iallefall vera;-p Eg har auka melkeforbruket mitt til nesten ein liter til dagen...ganske ekstremt!! (og MASSE av det består av kakao....)

Skrevet

Har det på akkurat samme måte. Helt umulig å konsentrere seg, finner på alt mulig annet i stedet. Kakebaking og surfe på babyting er det store her for tiden... Passer utrolig dårlig nå rett før eksamen! I tillegg henger jeg litt etter fra før av, siden jeg hadde to måneder tidligere i høst hvor jeg var ekstremt dårlig. Huff, lurer på hvordan dette skal gå.

Skrevet

Jeg også, har alltid likt sjokolodamelk... men har ikke pleid å drikke en liter om dagen :S Helt sykt!!! Må ha det... har ikke begynt med kakao, men kommer vel det også etter som jeg blir mer og mer garvid og det er kaldt ute... Jeg sliter også med studiene. Har termin i begynnelsen av jaunar. Skal nå ha en skoleeksamen 7/12, og bachelor oppgave skal leveres 30/11 og muntlig eksamen 17/12. Tror jeg skal droppe ene faget, i det som jeg skal ha skoleeksamen. Tror ikke jeg klarer en skrftlig eksamen på 6 timer mindre en en mnd. før. Har STOOOORE problemer med ryggen. Noen som vet om dette påvirker fødsels stipendet, om jeg bare tar 15 studiepoeng dette semesteret (får støtte til 30, så vet jeg får ekstra lån).??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...