Gå til innhold

Da har vi vært på 5 mnds kontroll :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mini har lagt kjempefint på seg nå! *lettet* Jeg trodde han hadde lagt på seg 100g fra 3-4 mnd, men det var faktisk bare 50g! Så HS sa det var kjempebra vi hadde begynt med grøt og gitt masse. Sist veide han 7300g, nå veide han 8100g og var 68,5 cm, helt perfekt vekt i forhold til høyde og ikke litt tynn slik som sist. Og han bare sutret over vaksinen lille tøffingen min ;-) Ellers var alt bra, han utvikler seg jo fort så HS mente han lå ca 2-3 mnd foran på det meste på grovmotorikken i forhold til hva de forventer og er veldig oppvakt for alderen, er jo kjekt å høre slikt da, selv for en erfaren mamma som ikke bryr seg så mye om sånt egentlig ;-) Jeg var i grunnen bare glad for å høre han hadde lagt på seg jeg, ble jo så bekymret sist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra,Alva!!

Så etter tråd fra deg i sta` for husker jo at dere skulle på kontroll i dag.

Flott at grøten har gjort susen :o))

Skjønner godt at du var spent.

Ikke godt å bekymre seg over slikt.

Skrevet

Ja, det var beroligende og ikke minst fjernet det all rest av dårlig samvittighet for å begynne så tidlig med grøt, han trengte det jo tydeligvis! :-)

Skrevet

flotte tall!! og for en flink liten gutt da:)

Skrevet

Når begynte du med grøt ? JEnta vår har også lagt veldig lite på seg, hhun er 5 mnd og veier 6,2 kg:) har gitt grøt i en mnd nu, og har lagt bedre på seg etter d. men er jo fremdeles lita

Skrevet

Når han var akkurat 4 mnd. Hadde egentlig planer om å fullamme ham til han var 6 mnd, men det gikk bare ikke. Han er jo også svært aktiv av seg da, så mulig det er det sopm gjør at han trengte mer energi, ikke vet jeg, for jeg har rikelig med melk til ham og andremann fullammet jeg i 6 mnd så tror melken skulle være bra nok også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...