Gå til innhold

Å handle barnevogn på babyjungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er de noen her som har handlet barnevogn på nettstedet babyjungle.nl?

Det jeg isåfall lurer på er om dere måtte oppgi personnummer, og om dere i tilfelle synes det er helt greit. Jeg vet ikke hva som er vanlig ved nettshopping, men synes at akkuret det der hørtes så rart ut... Er det bare meg?:)

Ellers noen erfaringer fra dette nettstedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bestilte nettop vogn derfra og måtte oppgi personnr..

tror d skal være en sikkerthet for de.

men vil bare skryte masse av kjempe god service, pakken kom på døren 8dager etter bestilling.

og vi sparte ekstremt mye penger på å bestille derfra!=)

Skrevet

høres rart ut å må oppgi personnr

Skrevet

Jeg leste noe om det men husker ikke helt hva det sto. Spurte rundt og det var mange som sa at det hadde noe å gjør med oss nordmess.... vi betaler enn annen slags toll enn sverige, osv og derfor må oppgi dette. Jeg bestilte og er ikke så beskymret. I USA så bruker de bestandig pers.nr på alt og hvis noen virkelig vil gjøre noe så har de kunnet tatt bare tatt kortnr. Er ikke så rart egentlig men bra å passe på selvsagt fordi man vet jo aldri når men shopper på nettet!

Skrevet

Som regel pleier det og være sånn på nettshopping generellt at om man overfører penger til senders konto før varen blir sendt trenger man ikke oppgi person nr, men om man betaler med giro, el etter og ha mottatt varen må man oppgi pers. nr.

Skrevet

Jeg har bestilt derfra, og er super-fornøyd! Rask levering, og de hadde lagt ved et ekstra sitte-innlegg til vogna uten at jeg måtte betale for det. De må ha personnummeret i forhold til tollen, ellers får du ikke pakken inn til Norge. Så det er vi nordmenn som er sære, de krever ikke personnummer av andre enn oss pga vårt system.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...