julibaby ;-) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei til alle gravide slitere. Har fulgt mye med på ass.befruktning, ikke vært så aktiv med innlegg og svar. En kort historikk: Jeg er 39 år, ingen barn. 3 misslykkede Icsi forsøk, aldri noen egg på frys, ved 3. og siste forsøk ble jeg gravid, men begynte å blø samme dag som blodprøven ble tatt. Etter en liten tenkepause ble min samboer og jeg enige om at vi ville prøve en siste og fjerde gang hvor vi måtte betale alt selv. Jeg har gått til akupunktør ved 3. forsøk og også nå ved vårt 4. forsøk. Og resultatet så langt er positivt!! Tør ikke helt å tro det enda, men jeg tar hvert do-besøk og en dag om gangen. Jeg er nå 5+5 uker på vei. Skal ta UL 11. desember. Dette er skikkelig spennede jenter, og vet at nå er det mange her som har det på samme måte som meg. Det er stadig nye barriærer man må komme gjennom. Lykke til alle sammen. Koselig å se at du Høst 72 snart har termin. Vi hadde litt kontakt tidligere, vi hadde uttak/innsetting på samme dager sist, og tenk, nå skal du snart føde, jeg håper jeg kommer dit du er nå i juli. Lykke til med fødselen;-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Gratulerer og velkommen hit julibaby;-) Det er godt å se at det har lyktes for en del i det siste. Selv har jeg blitt 9+6 og gleder meg veldig til det har gått noen uker til!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!! Og velkommen hit! Er ekstra gøy å gratulerer de som kommer hit! De fleste har hatt en lang og tung vei....... Det med do besøk går visst ikke over-hihi......jeg kikker enda på papiret! er nå 18+2. hadde litt blødninger i uke 8,men det gikk fint. har blitt fulgt opp med UL. *LYKKE TIL* klemmer
villmusa Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Gratulere så masse og velkommen inn hit Kjenne til detta med bekymringane, hehe.. Kryssa alt som er for at det vil gå bra med oss alle Er 7+5 i dag og gleder meg over kver dag som går.
Ophelia & Jr. Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Velkommen! Dette er et deilig sted å høre hjemme! Håper vi begge holder til her frem til sommeren. Nyt svangerskapet!
togutter-08og10 Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer så mye. Så flott at du ikke ga opp etter 3 offentlige forsøk. Jeg vet ikke om vi hadde vært like tøffe. Nå var jeg så heldig å bli gravid på 1. IVF, og er like langt i løypa som deg 5 + 4. Når det gjelder toaltettbesøk har jeg det akkurat som deg. Kan liksom ikke helt fatte at jeg er gravid, har ingen symptomer enda. Men mensen er ikke kommet og det er jo det sikreste tegnet. Pluss selv testen som var positiv da. Glemte å si jeg er 36 og det er 1. barn. Julibabyer blir sikkert bra. Lykke til videre.
Høst72 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Hei julibaby Gratulerer så mye og velkommen inn hit! Kjempehyggelig at dere nå lykkes! Krysser fingre for at alt går bra, og at dere får se knøttet og hjertet som slår på ultralyd i desember. Jeg husker at ukene og dagene frem mot UL var ordentlig nervepirrende! Ja, termin nærmer seg med stormskritt! Og jeg håper at fødselen er like rundt hjørnet også. Tar modningsakupunktur, og håper det gjør at jeg ikke går noe særlig over termin. Takk for lykkeønskninger! Masse lykke til fremover du også! Jeg kommer nok til å følge litt med på sidene her, det er jo en del kjente nick både her og på ass. befruktning (håper de kommer over hit snart).
endelig vår tur i mai :) Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 gratulerer så mye og velkommen inn til oss! vil ønske deg masse lykke til videre og bare gled deg til ultralyden i desember!
krysser fingre og tær! Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Så kjekt at vi er så mange som vandrer over hit for tida. Det er visst gode ivf tider nå i vintermørket. Gratulerer så masse med vidunderer i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå