Gå til innhold

Er bare i uke 34 og drittlei!!! Hvordan skal dette gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som sagt bare i uke 34 og er allerede så utrolig lei av å være gravid:-(

Bare håper at jeg føder før tiden...og det er jo ikke rettferdig ovenfor lille baby i magen...

Noen som har noen gode tips til å komme meg igjennom de siste 7 ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:0)

Ja det er som om jeg skulle sagt det selv.....jeg er også som deg i uke 34 og nå er jeg kjempe lei. Jeg har begynt også med bekkenløsning så jeg har store problemer med å gå.

Ikke blir det så mye søvn på natta heller.

Ikke så mye tips herifra men er veldig åpen for om andre har noen på lur.

Skrevet

Jeg er i uke 33, og har det akkurat som deg!!!! Drittlei!!!!

Har så mye vann i kroppen, at jeg ikke trodde det var mulig!!!!

Skrevet

er også i uke 34 og håper bare jeg føder snart. er så lei jeg også. når jeg leser om andre som har født for tidlig, håper jeg bare at det skjer med meg.

Skrevet

Må si jeg er litt glad det ikke bare er meg..føler meg ganske ond som håper å føde fortidlig... (vet ikke om jeg egentlig vil det, men sånn ved første tanke) Er det en typisk tid å bli lei på, siden vi er en del?? Kanskje det blir bedre:-) (har liiiiiten tro på det da men)

Føler jeg ikke får gjort noen ting for tiden heller. Bare vasser rundt i en tåke... Alt arbeid blir jo forsømt.... ARG, SÅ LEI!!!

Vi får prøve å oppmuntre hverandre da, så godt det går:-) ikke såååå lenge igjen da..

HI

Skrevet

snakkes da! blæhh.. jeg er i uke 36 og har et ønske om å føde NÅ! er så lei av å ha vondt i hoftene, for lite søvn, og oppkast.

jeg jobber ikke nå , men skulle faktisk ønske at jeg var i stand til det.

prøver å sette meg noen mål for dagen. gå en tur, vaske litt klær, planlegge middag. kalenderen jeg har ordent for advent er en såkalt aktivitetskalender for meg og sambo. hver dag skal vi gjøre noe koselig sammen. bake, lage julekort, handle julegaver, gå på konsert, julemarked, på tur i parken med kakao og boller.. hihi.. så jeg gleder meg til advent. om formen er som den er nå, så klarer jeg ikke gjøre stor mer enn en ting om dagen.

jeg ønsker meg også fler tips!

Skrevet

sorry ingen tips! ville bare si at jeg har det slik jeg og!! er bare i uke 34:(

kan ikke drive aa bake hele tiden heller, ender bare opp med aa spise hele baksten selv , og trenger liksom ikke flere unoedige kilo..:)

Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

Jeg har det like dann og er bare i uke 30!!! Sliter med bekkenløsning og tannpine da,så tror nok det er vanlig å bli lei når kroppen ikke fungerer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...