Gå til innhold

Xyron personal cutting maskin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne maskinen?? hvordan er den? Har lyst på denne men synes den er litt dyr. Er den verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags maskin er dette? Hva kutter du med den? Syns det hørtes litt skumelt ut, som jordmødre bruker for at vi ikke skal revne eller no ...he he

Skrevet

Det er men maskin som er til scrapbooking. skjærer ut bokstavar, figurer +++

Skrevet

noen i dag som har noen erfaring med denne??

Skrevet

Jeg har ikke denne selv, men hvis du går inn på rubberstamps.no eller scrapping.no, så treffer du nok på folk som har denne maskinen....

Skrevet

Har den ikke selv, men har prøvd den og er ikke imponert. Ville heller betalt littegrann mer og kjøpt en Craft Robo, hvor du kan laste ned alt du ønsker på nett gratis!! (den har jeg og er storfornøyd!!)

Skrevet

Hvor mye koster denne da??

Skrevet

Flere med erfaringer fra denne eller Craft Robo?

Skrevet

Jeg har bare prøvd Xyron sin , og den var ikke noe for meg ! Syns den var treg , og hadde veldig begrenset bruksområde !

 

Jeg har ikke elektronisk kutter selv , men vet at de som har er stortsett fornøyde ! ( Hvis den blir brukt ... ) Jeg klarer meg med Quickutz tangen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...