PrettyPink Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Noen som har denne maskinen?? hvordan er den? Har lyst på denne men synes den er litt dyr. Er den verdt pengene?
magj Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 hva slags maskin er dette? Hva kutter du med den? Syns det hørtes litt skumelt ut, som jordmødre bruker for at vi ikke skal revne eller no ...he he
PrettyPink Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Det er men maskin som er til scrapbooking. skjærer ut bokstavar, figurer +++
PrettyPink Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 noen i dag som har noen erfaring med denne??
yvve73 Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Jeg har ikke denne selv, men hvis du går inn på rubberstamps.no eller scrapping.no, så treffer du nok på folk som har denne maskinen....
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Har den ikke selv, men har prøvd den og er ikke imponert. Ville heller betalt littegrann mer og kjøpt en Craft Robo, hvor du kan laste ned alt du ønsker på nett gratis!! (den har jeg og er storfornøyd!!)
PrettyPink Skrevet 20. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2007 Hvor mye koster denne da??
mayaya Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Flere med erfaringer fra denne eller Craft Robo?
Smellt P. Tjukka Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Jeg har bare prøvd Xyron sin , og den var ikke noe for meg ! Syns den var treg , og hadde veldig begrenset bruksområde ! Jeg har ikke elektronisk kutter selv , men vet at de som har er stortsett fornøyde ! ( Hvis den blir brukt ... ) Jeg klarer meg med Quickutz tangen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå