På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Heisann! Litt utenom tema. Men det er bare 36 dager til jul........ Og jeg trenger tips til hva jeg kan ønske meg til jul av familien? De andre 11 mnd. i året er det alltid noe jeg sier jeg så gjerne skulle hatt. Men når desember nærmere seg og jeg skal skrive det ned- ja da har jeg liksom ikke noe jeg ønsker meg :-( Har jo mest lyst på penger så jeg kan kjøpe masse til bayen :-) Men har lovet meg selv å ikke begynne å shoppe før etter jul. Er "bare" 18 uker. Termin 22. april. Tar i mot alle tips med stor TAKK!!!!!
kristbo Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 bæresele til babyen:) eller gavekort på et senter hvor de har både klær til mor og barn, ski stor senter er det jog til og med babyshop om du bor her i nærheten:) bøker til far og mor:) masse flott en trenger som ikke trenger å være så dyrt etc veit du:) jeg er bare 15 uker på vei, ønsker oss ting til jul for det vi. Man må jo bare satse på at det går bra ikke sant:) lykke til da.. førjulshilsen fra ås
Krolla og Theodor Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Det er jo vanskelig å vite hva du skal ønske deg, når man ikke vet hva du har fra før av.. * Gavekort på spa (deilig!!!) * Samler du på et servise? I så fall kan du ønske deg deler til det.. * Samler du på en glasserie? * Trenger du kjøkkenting/kjøkkenmaskiner? * Gavekort på Tilbords/Glasmagasinet etc * Nye håndklær i en lekker farge * Nytt sengetøy (sånne med glidelås nederst er lurt) * Nye dyner
Sara Maria Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg synes også det er for tidlig å kjøpe ting til babyen, men på den andre siden er det jo masse vi kommer til å trenge det neste året. Tror det blir til at jeg ønsker meg gavekort i relevante butikker eller penger øremerket til diverse babyting.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Har du ingen hobbyer? Skjønner at kjøkken g seng er dine viktigste interesser.:-)
mor.monsen Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Tja..hva du kan øsnke deg er vanskelig å si når jeg ikke vet hva du har hjemme eller hva slags menneske du er. Men her er min øsnkeliste. Kanskje du finner inspirasjon: Nye håndklær Food processor... Super undertøy Gavekort på kjøpesentret eller master card gavekort Ansiktsbehandling Manikyr Litt dyre deilige kremer, såper ol.. Sengetøy Almanakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå