Gå til innhold

Rar utvekst etter piercing i tunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en sånn liten lang sak rett ved hullet der bolten satt. Tok den ut for sikkert 3 år siden nå. Er ekkelt når jeg tar på den, akkurat som jeg får støt. Den har vært der en god stund, men vokste liksom bare til en viss størrelse. Jeg tenker det er en nerve som ble skada da hun stakk i tunga som kommer ut nå? Bør jeg ringe lege pga den lille saken her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner også fortsatt hvor jeg hadde piercingen i tunga. Liksom en liten utvekst der. Det er nå 4 år siden jeg tok den ut. Men min er ikke ekkel i det hele tatt. Kan jo ringe legen evt piercingsjappa du var hos og høre om det er vanlig eller må behandles..

Skrevet

hmm.jeg hadde noe lignende, bare det var en stor KUL i tunga. Det var helt grusomt vondt! men rart at det skal komme så lenge etter at du har tatt den ut da?

Skrevet

Eg tok ut min for 2 år siden og kjenner ikke noe til hullet i hele tatt...

er jo kanskje greitt og høre med en lege for sikkerhets skyld....

Skrevet

Jeg tok min ut for mange år siden og har ikke noe arr eller prob med hullet annet enn at jeg kan se et lite hull der lissom =)

Jeg ville hørt med lege eller piercingstudio hva dette er.

Høres jo ut som en nerve som er "kommet" ut på en måte... hehe...

Skrevet

Det er sikkert brusk.

Om det hadde vært en nerve hadde du ikke kunne ha sett de,t da di er microskop små.

Skrevet

Joa tenkte det var arrvev, men rart d skulle være ekkelt å ta på den. Er ikke vondt, men som et lite støt. Kanskje den er "kobla" til en nerve inni tunga på en måte? Hehe like greit å få lege til å titte på den enn å gå å lure

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...