Iben guttemamma <3 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei ser at du har svart meg. Hadde du kynnerne regelmessige? Ble du sjekket om du hadde åpning? Fødte du til terminen`? Mange spørsmål :-) Sitter her enda, med regelmessige kynnere. Men det va denne smerten da som ikke er der... Hvor lenge holdt det på?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 oi, bare så vidt jeg så det:) jo hadde masse kynnere hele svangerskapet, i uke 25 var jeg lagt inn en natt - de var redde for permatur fødsel. sånn det var da, var at jeg fikk kynnere når jeg gikk, og de varte helt til litt etter at jeg satte meg ned. så gikk jeg i to timer så varte kynneren i litt over to timer- gaven var helt hard. også hadde jeg skikkelig nedpress... men ble da sjekket sånn som du..... så holdt det på sånn egentlig resten av tiden, men i uke 32, så fikk jeg skikkelig menssmerter også, og da var jeg inne til sjekk igjen og de registrerte rieaktivitet. så flere ordentlige tak, men ingen forandring på livmorhalsen. så jeg ble også sendt hjem med beskjed om å ta det HELT med ro- ikke lange turer , emn mest sofa sitting. og at jeg skulle ta to paracet opp til fire ganger daglig når det trengtes. og så sa de i det jeg gikk ut døren : nå blir det endten verre, eller så går det over..... holdt på på samme måten i hvertfall to uker til ( det med menssmerter og nedpress- kynnerene kom jo så ofte lenger ettersom at jeg tok det så rolig)..... fødte 7dager før termin:) og de siste to ukene forsvant alle vondter og kynnere og nedpress og menssmerter og alt:9 så fikk to veldig fine uker på slutten da hvertfall:) hehe
Iben guttemamma <3 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Hei takk for svar. Merkelig at det skulle være slik.. Holde på såå lenge. Må ha vært kjempe slitsomt for deg!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 ja det er veldig rart at kroppen skal reagere sånn.. hadde en del blødninger også- frem til uke 19... så kanskje kroppen min ikke var forberedt på en svangerskap.. hihi ( var ikke planlagt). var veldig slitsomt, men det verste var liksom uroen for at noe skulle gå galt eller at hun skulle komme ut fortidlig..... men man lærer seg liksom å "leve" litt med det.... hvordan går det med deg da? fortsatt det samme?
Iben guttemamma <3 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2007 uff, det kan ikke ha vært lett nei... Men du fikk en velskapt unge og alt er i orden ja? :-) Joda, de er ikke så regelmessige nå, men det kommer "tak" nå og da! Er bare så glad for at fødslen ikke er startet... ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå