Gå til innhold

Flere som har det slik? ( ang avføring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 3 uker igjen til termin og er dårlig i magen. ikke skikkelig løs, men går på do ca 2 ganger om dagen og gjør "bommelom". Alt kommer veldig fort, og er ikke "fast" men ikke diare heller. Lukter absolutt ikke noe særlig heller. aldri vært "plaget" med så dårlig lukt fra avføringen før. jeg har tenkt at det kanskje er noe jeg har spist eller sånn men nå har det vært slik en god stund. flere som har opplevd dette i slutten av svangerskapet eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig - kroppen din begynner å forbrede seg til fødsel:-)

Skrevet

Jeg har 3,5 uke igjen og opplever også det samme. Har lest at det har mye med endring av hormonene å gjøre og at magen fort kommer i litt ubalanse, men veldig mange sliter med "hard" mage, så bedre iallefall å komme regelmessig på do!!!

Skrevet

Dette kunne jeg skrevet selv, men jeg har forsonet meg med at det er normalt. En annen ting er at jeg må prompe i ett sett og det kan bli litt pinlig innimellom:)

Skrevet

Ja er helt klart bedre men har ikke helt skjønnt hvorfor det er sånn bare. men det at det er hormonene som gjør det, er nok logisk.

jeg tenkte at det kanskje hadde nnoe med fødselen å gjøre at kroppen forbereder seg. men er ikke det litt tidlig når det er 3 uker igjen?

Skrevet

ja huff!!!!

har så ofte luft i magen at. å lukter ikke noe særlig heller he he he

Skrevet

Oja, høres ut som meg det der! Våkner faktisk av og til av at jeg må "bommelom" det er ikke vanligvis slik.

Jeg er nærmest forvist til gjestetoalettet i huset for det er høylytte klager over lukten!

hehehe, nå har jeg noe å true med da. Hvis IKKE, såååååååååååå;-)

Skrevet

Yes :-) Det er som om du skriver om meg. Jeg har to uke til termin og er på do flere ganger per dag og avföringen er lös og lukter dritt (rett og slett). Det har til og med hent at jeg har mått stå opp midt på natta for å gjöre nr 2 og det skjer ALDRI ellers. Håper dette betyr at noe er på gang.

Skrevet

Akkurat slik har jeg det også!! Og det kommer FORT... Må bare løpe når jeg kjenner at jeg må, men det er heller ikke helt løst her. Har heller ALDRI vært oppe om natten for å gå slik på do, men den siste uken har det skjedd flere ganger :)

Jeg har litt over 3 uker igjen...

Skrevet

Jeg er også i samme båt..

har 7 uker igjen

Skrevet

skriver under på denne. har det akkurat sånn selv.

helt sykt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...