Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Allmenntilstanden er veldig bra, men hun bæsjer vanndig og slimete flere ganger for dagen, igjennom alt tøyet omtrent. Sår er hun blitt også.' Ville dere dratt til legen? Eller sett det an? snart 2 år gammel.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ville ringt legen, ihvertfall... så kan legen avgjøre om barnet bør ses på. Ring heller en gang for mye, enn... Men det er et godt tegn at allmenntilstanden er god!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg tror jeg ville reist til legen, kan jo tyde på at tarmen er irritert og da er det kanskej bedre å ta en tur.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Personlig ville jeg gitt mat som fester magen, dersom hun hadde ubehag ville jeg gitt paracet etter anvisning på pakken, og dersom hun ikke hadde fått toårsjekslene enda, ville jeg smurt dentinox - til tross for at jeg ikke synes det har rare virkninga. Men det er meg, og mine barn, dersom du er usikker skader det slettes ikke ringe legen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hun har ikke fått de jekslene nei...kan kanskje være en sammeheng. Hvilken mat fester magen da?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 sønnen vår har slimete avføring av og til, men ikke direkte diare. Men en stund hadde han 5-6 slike bleier i løpet av dagen. Jeg fant ut at han reagerer trolig på BANAN...!!! Har kuttet ut å gi han banan og grøt med banan i, og nå er han tilbake til 1-2 vanlige bleier om dagen. Skal prøve med banan igjen snart, men drøyer en stund til. Er rimelig sikker på at det er det. Han var slik før han ble 1 år også (19 mnd nå) og da skjønte jeg ikke hvorfor. GIkk plutselig over. og nå ser jeg jo at han sluttet plutselig å like banan... og har nettopp begynt å like det igjen - og plutselig kom de slimete bleiene igjen... ser du noen slik sammenheng? Ellers kan enkelte allergier gi slik avføring.... Ellers kan det jo være et virus som går også. Er hun i barnehage? har flere samme problemet?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 blåbær/blåbærsaft, loff, hveteboller, banan virker faktisk også festende på magen - med mindre man ikke tåler det tydeligvis Store mengder blåbær kan forresten virke avførende Ville også gitt kokt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå