Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Svigermor vil gjerne åpne konto til unga, som de disponerer... de dro i banken for og ordne det, men fikk ikke gjort det uten legitimasjon av barna??? De er 2 mnd, og 3 år... Kan jeg åpne en, og sette de som disponeneter, da uten at jeg er disponibel?
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 mamma har gjort det, men står i hennes navn men har navnet deres på eller noe slikt. greit, for vi sparer jo selv også. kan jo ikke spare så mye at overformynderiet kommer inn i bildet vettu..........idioti spør du meg. hvordan gikk dåpen foresten?
Mammapudding Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hvis du gir henne en kopi av fødselsattesten så kan hun åpne konto:) Det har pappa gjort..nå jobber jo han i banken han åpnet kontoen i og samboer og jeg er disponenter, men vil tro at går ut på det samme:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 ja okay jo, dåpen gikk fint! Var det dere som også hadde nå? isåfall, gikk det bra? *glemsk*
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Er det ikke nok om de har fødselsnummeret da? Snuppa har flere kontoer i flere banker og vi har aldri levert noen fødselsattest noe sted..
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 nei. gutten min er 20 mnd. så lenge siden vi hadde. bare tenkte på niesa di og doproblematikken.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 ja, da har jeg blanda, men det så det jaggu ut som du har gjort og ;o) Har ingen niese med "dopproblemer", men en bror ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 eller var det DO-problematikk?? Hahahahahha! Ler så jeg griiiiiiiiiiiner!!! og det var dattera mi ;o) haha
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 var ihvertfall ei lita snelle som du var redd måtte tisse "nåååååååååå!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå