Gå til innhold

Konto til barn! Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Svigermor vil gjerne åpne konto til unga, som de disponerer... de dro i banken for og ordne det, men fikk ikke gjort det uten legitimasjon av barna??? De er 2 mnd, og 3 år...

Kan jeg åpne en, og sette de som disponeneter, da uten at jeg er disponibel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma har gjort det, men står i hennes navn men har navnet deres på eller noe slikt. greit, for vi sparer jo selv også. kan jo ikke spare så mye at overformynderiet kommer inn i bildet vettu..........idioti spør du meg.

hvordan gikk dåpen foresten?

Skrevet

Hvis du gir henne en kopi av fødselsattesten så kan hun åpne konto:) Det har pappa gjort..nå jobber jo han i banken han åpnet kontoen i og samboer og jeg er disponenter, men vil tro at går ut på det samme:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja okay :)

jo, dåpen gikk fint! Var det dere som også hadde nå? isåfall, gikk det bra? *glemsk*

Skrevet

Er det ikke nok om de har fødselsnummeret da? Snuppa har flere kontoer i flere banker og vi har aldri levert noen fødselsattest noe sted..

Skrevet

nei. gutten min er 20 mnd. så lenge siden vi hadde. bare tenkte på niesa di og doproblematikken.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, da har jeg blanda, men det så det jaggu ut som du har gjort og ;o)

Har ingen niese med "dopproblemer", men en bror ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

eller var det DO-problematikk?? Hahahahahha! Ler så jeg griiiiiiiiiiiner!!! og det var dattera mi ;o) haha

Skrevet

var ihvertfall ei lita snelle som du var redd måtte tisse "nåååååååååå!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...