Gå til innhold

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :- D Hurra jubel og hurra igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll idag for å sjekke at det hadde vokst og det hadde det!!!!! :) Var nå 2,5 cm stort og sprellet med armer og bein, og hjertet slo taktfast og fint!!! :-D Så nå tør jeg håpe!!! Han satte meg til 9+3 og med termin 24 juni.. Men det vet jeg jo at det kan endre seg kjapt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å såå koselig.

Da har vi foreløpig termin på samme dag:)

Godt at alt sto bra til og at hverdagen din ble litt mer bekymringsfri.

Skrevet

Nei så kjekt da! En fin dag å ha (foreløpig) termin du! :-D Er bare så glad at han sa at det var bra.. Har bekymret meg grønn... Så dette var godt du!

Skrevet

Kjenner følelsen:)

Var på UL på fredag og da sto alt bra til og hjertet slo som det skulle.

Det var veldig deilig å se så jeg krysser fingrene på at alt går bra denne gang.

Sønnen min har bursdag 24 juli så det hadde jo vært litt moro å fått en som hadde bursdag i juni og:)

Men vi får se på ordinær UL.

Selv hadde jeg sex kun 1 gang den mnd jeg ble gravid så det er litt vanskelig med feilberegning.

Jøjemei,full klaff på pilla.

Morsomt

Skrevet

Hehehe!!! Ja hvis det var en gang bare så skulle det jo være enkelt å finne ut av ja!! :) Heheheh! Var ikke så mange gangene her heller, men jeg hadde overtalt hodet mitt til å slappe av med prøvingen, så jeg aner ikke når det kunne truffet.. Sist hadde jeg en egen termin som stemte helt flott, han kom dagen etter (en uke etter legens termin... ) så hadde jo vært greit å hatt en nå også, men ja, får vente og se på vanlig UL! :)

På pilla???? Jøssesss

Skrevet

Så morro =)

Jeg skal til UL i morgen tidlig har kan knapt vente nå. Kjempespent :)

Håper at alt står bra til. Har blitt 10+2 nå, så spent om mine beregninger er riktige :)

Skrevet

Oi da!! Ja det blir råspennende!! Jeg sov ikke i natt, var så redd for at det skulle være sluttet å vokse, så det var helt utrolig godt da han legen sa "ja men se her ja!! " og hørtes så glad ut! Heheh! Du får ha kanon lykke til i morgen!! :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det er så deilig når man ser at det er liv og alt er som det skal der inne :-)

Vi var også på UL i dag og den lille vinket til oss :-) Er selv 9+6.

Skrevet

Jepp,på pilla.

Skal si jeg ble litt satt ut. Men samboern satt og lå,og jeg bare grein.

Men nå går det bra:)

Er visst mange her inne som har blitt gravide på samme pilla som meg.

Men førstemann er også pillebarn så jeg vet jo at det er mulig:)

Skrevet

Saa stas, dette gaar rette veien skal du se!

Klem klem og tvi tvi

Skrevet

Hei! Så koselig!! Kan man se at babyen spreller med armer og ben allerede i uke 9? Trodde bare man kunne høre hjertelyden hvis man var heldig. Jeg skal også til jordmor i uke 9.... Gleder meg!

Skrevet

Hei hei=)

Åååååh... nå ble jeg glad!!! Owwwiiiii =) =) =) Herlig nyhet du hadde da!! Så glad på deres vegner=) Superdupert=) Herlig å se at alt er bra, og enda bedre er det å slippe og bekymre seg grønn i hverdagen. Det er jo til å bli sprø av, den usikkerheten.. FLOTT at dere slipper den nå... Owwwiii=)

Var du hos privatpraktiserende gyn? det var jeg=) Du vet den nede med havet;) Var du også der? Nysgjerrige meg.. hehe=)

Morsomt å få satt foreløpig termin=) Jeg og sambo var så glad for at erten hadde vokst, så vi festet oss kun med at gyn satte meg til 7 uker og 1/10 uke ( ja, de regner visst en uke for å være delt opp i 10 deler.. ). Fikk ikke spurt når termin er, men etter kalkulatoren på babyverden, tilsier det antallet uker gyn sa, termin 4-5 juli. Får høre med fastlegen, skal dit på torsdag=) 1. kontroll=) Vært på din du?

Kos deg masse med gladnyheten=)

Skrevet

Hehe!! Ja var utrolig godt, nå tenker jeg helt annerledes om dette.. :-D

Ja du, jeg var der nede ved havet, en eldre lege som skjønte meg godt å hjalp så godt han kunne.

Ja min hadde jo vokst masse, fra 6 mm på første UL og til 25 i går.. Det vises da ja! Fikk fint bilde og greier! :) Bobla sprakk på jobb etterpå, for jeg skulle vise en av de få som visste om det bildet, og da kom det plutselig inn ei anna ei med lang nese!! :-D Så da var det gjort..

Var faktisk på første svangerskapskontroll i dag, tok blodprøver og fikk informasjon fra legen. Men må dessverre også få sykemelding da jeg har fått bekkenløsning................ :( Er utrolig lei meg for det, for har så lyst å fungere på jobb og ha det greit der, men det går ikke å jobbe fullt. .Så skal jobbe 50% en stund nå..

Fysjom nå er jeg dårlig i skrivende stund, fryser som fy, så skal dukke under et pledd og være der til sengetid!!

Lykke til på torsdag!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...