Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 har dere hatt økt utflod???er blitt mer som slim og idag har det kommet litt hver gang jeg har vært på do...noen andre??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei. jeg er i uke 14, har en del ekstra utflod om dagen selv, men så lenge den ikke er ille luktene har jeg allefall hørt at det er ganske normalt. Men om den begynner å lukte da bør du sjekke det, snakker erfaring der fra før jeg ble gravid ser du. Jeg hadde plutselig ekstre ille luktende utflod og da var vist det et tegn på kraftig infeksjon.. men som sagt er sikkert ikke noe farlig:) lykke til iallefall:)
Høstlys Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg har også litt økt utflod. Kommer "plutselig". Et helt vanlig symptom, så lenge den er ren og pen.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 ja har veldig mye utflod...men det hadde eg de andre gangene og...er vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå