Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 de har kjøpt til lille baby ) blir gøy å få den opp
Mockanin Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Det er jo kjempe snillt da. Ikke lenge igjen til babyen kommer nå?
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 så spennende. husker jeg var så utolmodig og hadde det så jævlig........lykke til!! spennende med ny seng da:)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Uffda..hvorfor hadde du det jævlig? mye plager? jeg har vært kjmepeheldig denne gangen, ingen virkelig plager og nesten ikke kvalm..merkelig..med Kevin har det helt motsatt. Skal bli gøy å få opp sengen, blir litt mere virkelig nå..Gleder meg kjempemye
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 kvalm og oppkast fra uke 5. satt i gang 1 uke før tiden. jeg måtte få slippe til slutt. så fort han var ute boblet jeg over av energi.... helt utrolig. han hadde mistet masse vekt i magen, så det var bra vi fikk han ut....
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 uffda hørtes vondt ut ble satt i gang med mini jeg oxo..håper jeg slipper det denne gang
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 ja, for det var liksom toppen på helvete........heldigvis ble fødslen normal da vannet endelig gikk. men de sju timene før det..................halleluja. tom samboeren min ble forbanna på jordmora fra helvete......... og han er typen som aldri tar meg i forsvar, for det mener han jeg klarer selv..........ha ha!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå