Gå til innhold

mageform og kjønn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva antyder gutt og jente der ?eller er det veldig forskjellig?noenmed lik mageform og ulikt kjønn her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg har jobbet på to fødeavdelinger, og de aller fleste jordmødre ler godt visst du spør de om sånt!

 

Men det påstås "på bygda" at guttemage er tut-mage og jentemage er rund mage

Skrevet

jeg har rund mage å venter jente... så det kan godt hver det stemmer :o)

Skrevet

Tror det har mer med hvordan man bærer barnet å gjøre, og tilfeldigheter. Akkurat som hjertelyd, sv.skapsplager og det meste annet som liksom skal fortelle deg hvilket kjønn du får, tror jeg stort sett det er myter!

Skrevet

jeg har jente og venter jente.. begge gangene har jeg "bred" mage..

dem sier jo at "spiss" mage er gutt og "rund" mage er jente da, ikke alltid det stemmer, men det har da gjort det på meg.

Svigerinna mi har 3 gutter, og hun hadde veldig spiss mage med alle.

Skrevet

Jeg har lik mage som sist. Har 2 gutter fra før og venter jente.

Skrevet

Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre,det kommer vel heller ann på kroppen til den gravide.

Jeg har mage som står rett ut, altså "guttemage". Nå venter jeg riktignok gutt. Men hadde akkurat lik mage sist, da fikk jeg jente...

Skrevet

jeg har guttemage og venter gutt :) søstra mi hadde gutte mage og fikk gutt! :) mye eller ikke, hvem vet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...