Gå til innhold

blir irritert av diskusjonen på tabloid..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om det er pengene det står på (igjen) med at kreftvaksina for livmorhalskreft skal inn i vaksineprogrammet... Er dette verdens rikeste land eller?

-Akkurat som om det ikke vil slå tilbake på staten og lønne seg hvis vaksina funker 100%. Har opplevd mange som har viruset og noen har fått forstadier så de må operere.. I tillegg til en slik operasjon kommer sykemelding.. Og er de heldige "slipper" de å oppleve å få slike forstadier igjen. Men frykten for å få kreft og for å kanskje ikke få barn vil alltid være tilstede.

Tenk om jentebarna våre får slippe å oppleve slikt!!!

 

Er sikker på at denne diskusjonen ikke hadde eksistert om det hadde vært en prostata-vaksine på trappene..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv i verdens rikeste land er det ikke helt ubegrenset med penger, vi må nok også prioritere...

Skrevet

Jo, men hvor mye kan de ikke spare om kvinner ikke får forstadier eller kreft da!!!! Operasjoner, sykemeldinger og behandlinger koster mye mer pr. person enn en vaksine.

 

Ene venninna mi ville til nå ihvertfall ha spart staten for endel tusen om vaksinen hadde eksistert for noen år siden.. i tillegg må hun få behandling for barnløshet pga vansker pga operasjon/konisering...

 

Hun hadde hatt sex med 1 mann før hun traff nåværende mann, og uheldigvis var han bærer av hpv-viruset. Så debatten om seksualopplysning var enda mer tåpelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...