Har to herlige gutter! Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei. Jeg har en liten blå flekk (på størrelse med en femkroning) litt over navlen på magen min. Den er ikke markant blå, ser ut som et begynnende blåmerke bare. Noen andre som har sett, hatt eller hørt om noe lignende? Jeg skal til jordmor på onsdag så kommer til å spørre da men tenkte kanskje noen av dere visste noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå