RajaPia Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Noen mederfaring??? Kjøpte et par på G-sport i dag , og de virket gode å ha på. Har ei som er kald på fingene bestandig. 200 kr , men pappan skulle visst sponse dem. )
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 De er veldig gode og varme, men vi bruker dem bare når vi triller. De blir for store og klumpete for gutten vår (16 mnd), så han må ha et annet par når vi er ute og leker (lange votter), så han faktisk klarer å få gjort litt.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg er fan av Hestravotter:) 200 er ikke spes dyrt for et par gode votter synes jeg.
Anna Nym :o) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Myke, gode og enkle å få på med de glidelåsene. Men liker bedre votter som går litt lenger opp. Blir ofte glippe mellom vott og dress.
RajaPia Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Da var det ikke helt bomkjøp i allefall, og snuppa vil antagelig være god og varm på hendene i vogna. ) )
nennemor og vesla Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Har både et par votter og hansker av Hestra selv jeg. Beste skivottene jeg har hatt iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå