deisi Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har vært forkjølet og hatt vondt i halsen i snart 5 uker nå, er d for dumt å ringe legevakten? bør jeg vente på legetime i stedet?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Med mindre du har akutt blitt mye værre nå syntes jeg kanskje det.. du må jo uansett bare ned der og risikerer å sitte der hele kvelden. De prioriterer jo ikke voksne halssyke mennesker akkurat (satt der med uvi i 5 timer en påske, trodde jeg skulle dø..) Ring heller fastlegen i morgen og få deg en penicillin kur da vel?
EnUndreneMor Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 hvis du har klart å vente 5uker klarer du sikkert vente ei uke på en lege time?? tror du ikke?
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ja du bør vente på legetime. Å ringe legevakten unødvendig er så dumt for alle de som faktisk trenger hjelp.
To trollunger + en spire Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Ja, ring fastlegen i morgen tidlig å få en hastetime du :-)
ape Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Enig med de andre Syns det er for dumt å ringe legevakt for en vond hals.
Honningmelon Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Hadde ikke ringt legevakten for det, nei. Ringe heller fastlegen i mårra og si hvordan ståe er, så får du nok time ganske kjapt. Sure penger å bruke på legevakta når det ikke er nødvendig da :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 LV er for mer akutte ting, og siden du har hatt dette i 5 uker, er det ikke akutt. Ring legen din i morgen, du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå